Follow
Anna Napiórkowska
Anna Napiórkowska
Assistant Professor, SGH Warsaw School of Economics
Verified email at sgh.waw.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Organizational e-health readiness: How to prepare the primary healthcare providers’ services for digital transformation
A Kruszyńska-Fischbach, S Sysko-Romańczuk, TM Napiórkowski, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (7), 3973, 2022
222022
E-commerce in the internet-enabled foreign expansion of Polish fashion brands owned by SMEs
MK Witek-Hajduk, AM Grudecka, A Napiórkowska
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 26 (1 …, 2022
162022
A Framework of Retailer-Manufacturer Cooperation and Coopetition: Consumer Durable Goods Retailers' Case Studies
MK Witek-Hajduk, A Napiórkowska
Entrepreneurial Business and Economics Review 5 (1), 59-76, 2017
72017
The Managers’ Approach to Legalization of CSR: A Cross-cultural Study
A Napiórkowska
European Research Studies Journal 25 (1), 657-669, 2022
12022
Zastosowanie koncepcji CSR w strategiach sieci detalicznych
A Napiórkowska
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2016
12016
A framework of manufacturer-retailer cooperation and co-opetition: a perspective of six consumer durables manufacturers
MK Witek-Hajduk, A Napiórkowska
Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy, 2016
12016
Approach to the Country-of-Origin in the Context of Corporate Responsibility and Sustainability
A Napiórkowska
Country-of-Origin Effect in International Business, 72-90, 2023
2023
CSR Activities of Retail Chains Operating in Poland
A Napiórkowska
Corporate Social Responsibility in a Dynamic Global Environment: Sustainable …, 2023
2023
The impact of managers' personal values and attitudes toward CSR on organization performance: A cross-cultural analysis
A Napiórkowska
Corporate Social Responsibility and Sustainability, 106-117, 2022
2022
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SIECI DETALICZNYCH. Determinanty, zakres działań i wpływ na wyniki
A Napiórkowska
SGH Publishing House. SGH Warsaw School of Economics, 2020
2020
Case studies of manufacturer – retailer relationships in the durable consumer goods’ market
MK Witek-Hajduk, A Napiórkowska
Manufacturer-retailer relationships: the context of business models (Witek …, 2017
2017
Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku
MK Witek-Hajduk, A Napiórkowska
Relacje między producentami a detalistami–kontekst modeli biznesu (Witek …, 2016
2016
Pozycjonowanie jako instrument kreowania kapitału marek sieci detalicznych
MK Witek-Hajduk, A Talipska
Zarządzanie i Finanse 13 (3, cz. 2), 51-65, 2015
2015
Społeczna odpowiedzialność sieci detalicznych – przegląd metod badawczych
A Napiórkowska
Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne (red. Piontek B …, 2015
2015
Determinants of eco-innovation from the geographical perspective
A Talipska
Innovations, entrepreneurship and the creative process: the micro- and …, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15