Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2172 | 1346 |
h-indeks | 26 | 22 |
i10-indeks | 31 | 31 |
Współautorzy
- Jenni RomaniukEhrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaZweryfikowany adres z MarketingScience.info
- Prof Rachel KennedyEhrenberg Bass Institute for Marketing Science, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Svetlana BogomolovaFlinders UniversityZweryfikowany adres z flinders.edu.au
- Byron SharpProfessor of Marketing Science, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Zachary AnesburySenior Lecturer in Marketing (UniSA Business) & Senior Marketing Scientist (Ehrenberg-Bass InstituteZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Mark UnclesProfessor, UNSW Business School, UNSW AustraliaZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Anne SharpUniversity of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- John ScrivenEhrenberg Centre, London South Bank UniversityZweryfikowany adres z lsbu.ac.uk
- Lara StocchiSenior Lecturer in Marketing, University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Associate Professor Maxwell WinchesterFirst Year College, Victoria UniversityZweryfikowany adres z vu.edu.au
- Virginia BealEhrenberg-Bass InstituteZweryfikowany adres z marketingscience.info
Obserwuj
Magda Nenycz-Thiel
Professor of Marketing, University of South Australia
Zweryfikowany adres z unisa.edu.au - Strona główna