Obserwuj
Monika Jedynak
Monika Jedynak
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Digital transformation of organizations: what do we know and where to go next?
M Jedynak, W Czakon, A Kuźniarska, K Mania
Journal of Organizational Change Management 34 (3), 629-652, 2021
942021
Systematic review of the literature on supplier code of conduct
M Jedynak
International journal of contemporary management 17 (3), 153-171, 2018
122018
Znaczenie kraju pochodzenia (COO) w ocenie mało i wysoko angażujących produktów przez młodych konsumentów w Polsce
M Budzanowska-Drzewiecka, M Jedynak
Zarządzanie w Kulturze 15 (4), 2014
82014
Who are we? Analyzing the digital identities of organizations through the lens of micro-interactions on social media
W Czakon, K Mania, M Jedynak, A Kuźniarska, M Choiński, M Dabić
Technological forecasting and social change 198, 123012, 2024
62024
Alkoholizm jako zjawisko patologiczne i społecznie destruktywne.[W:] D
M Jedynak
Pstrąg (red.), Patologia społeczna. Uzależnienia oraz związane z nimi …, 2014
52014
The Audit as the Tool of the Diagnosis of the Organization
K Bauer, M Jedynak, P Jedynak
International Conference: Sciene and Practice, Iwano–Frankowsk, 2010
52010
Zarządzanie procesem logistycznej obsługi klienta
M Jedynak
Problemy Jakości 43 (2), 22-26, 2011
42011
The use of action research in diagnosing and improving cooperation between an enterprise and its suppliers
M Jedynak
International Journal of Contemporary Management 17 (1), 59-75, 2018
32018
Specyfika relacji z dostawcami w systemach zarządzania
M Jedynak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 169-184, 2015
32015
Organizing sustainable development
A Kuźniarska, K Mania, M Jedynak
Taylor & Francis, 2024
22024
Social media and constructing the digital identity of organizations: A bibliometric analysis
W Czakon, M Jedynak, A Kuźniarska, K Mania
Entrepreneurial Business and Economics Review (EBER) 11 (4), 2023
22023
SOCIAL MEDIA AND CSR-SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW
M Jedynak
Zarządzanie Mediami 8 (3), 219-241, 2020
22020
The expectations of stakeholders in socially responsible enterprises
M Jedynak, A Kuźniarska
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management 1 (1), 2019
22019
Risk in operations of service companies noted on NewConnect
P Jedynak, M Jedynak
22015
Supply of professional risk management consulting services as a subject of scientific management studies in times of destabilization
M Jedynak, P Jedynak
Management Science in Transition Period in Moldova and Poland, Processes and …, 2014
22014
System pracy hybrydowej w percepcji pracowników
A Kuźniarska, M Jedynak, K Mania
Wyzwania kierowania ludźmi w systemie hybrydowej organizacji pracy, 21-30, 2022
12022
Relacje z dostawcami w spółkach z RESPECT Index
M Jedynak, A Kuźniarska, K Mania
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, 49-68, 2019
12019
Dostosowanie systemu zarządzania jakością do wymagań standardu ISO 9001: 2015: perspektywa współpracy z dostawcami
M Jedynak
12017
Formuła Kaizen w doskonaleniu jakości usług logistycznych,„
M Jedynak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 67-75, 2012
12012
Corporate Social Responsibility and the supply chain: CSR collaboration with suppliers
M Jedynak
Taylor & Francis, 2025
2025
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20