Obserwuj
Urszula B±kowska-Morawska
Urszula B±kowska-Morawska
Zweryfikowany adres z ue.wroc.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Zasoby relacyjne w strategii przedsiębiorstw
U B±kowska-Morawska, R Krupski
Zarz±dzanie strategiczne. Ujęcie zasobowe, 2006
102006
KULTUROWE UWARUNKOWANIA ZARZˇDZANIA ŁAŃCUCHAMI DOSTAW W JAPONII, POLSCE I WIELKIEJ BRYTANII 1
U B±kowska-Morawska, J Witkowski
Organization and Management 169 (4), 39-54, 2015
62015
Model of cooperation in the network of non-enterprise organizations on the example of Regional Tourism Organizations in Poland
W Fedyk, M Morawski, U B±kowska-Morawska, F Langer, S Jandová
Ekonomiczne Problemy Turystyki 44, 113-137, 2018
52018
Strategie i logistyka w sektorze usług. Strategie na rynku TSL
J Witkowski, U B±kowska-Morawska
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław, 2011
52011
Japońskie łańcuchy dostaw w Europie. Zarz±dzanie i rozwój
A Baraniecka, U B±kowska-Morawska, K Cheba, A Jagoda, ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2018
42018
Ecological approach presented by managers of hospitality services in the Karkonosze Mountains. The identification of activities reducing negative environmental impacts
U B±kowska-Morawska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 151, 16-28, 2014
42014
Barriers in Knowledge Sharing vs the Ability to Create Tourism Supply Chains
U B±kowska-Morawska
Volume One, 72, 2014
32014
Implementacja strategii zarz±dzania w kontek¶cie procesów obsługi klienta
U B±kowska-Morawska
STUDIA I PRACE KOLEGIUM ZARZˇDZANIA, 7, 2010
32010
Turystyczne łańcuchy dostaw. Kierunki zmian i doskonalenia
U B±kowska-Morawska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 11-19, 2014
22014
Łańcuchy dostaw z perspektywy klienta: kluczowe czynniki architektury: elastyczno¶ć-odporno¶ć-innowacyjno¶ć
U B±kowska-Morawska
Logistyka, 242--247, CD 2, 2013
22013
Open innovations in the hotel chain: A new value chain co-created with clients: the Poland case study
M Morawski, U B±kowska-Morawska
Sustainability, Technology and Innovation 4.0, 161-190, 2021
12021
Offer Development for Clients Aged 55-70 in the Sector of Spa Enterprises
U B±kowska-Morawska
Proceedings of the 14th International RAIS Conference on Social Sciences and …, 2019
12019
Poziom obsługi klienta jako kryterium tworzenia łańcucha dostaw w sektorze usług
U B±kowska-Morawska
ORGANIZACJA I ZARZˇDZANIE, 91, 2013
12013
Działania na rzecz wzrostu warto¶ci konsumenckiej w usługach SPA
U B±kowska-Morawska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 179-191, 2012
12012
Managing the specialists in the big pharmaceutical enterprise
M Morawski, U B±kowska-Morawska
Management 14 (1), 109-117, 2010
12010
RAIS RESEARCH
U B±kowska-Morawska
2019
National Management Style: Research Evidence From Poland
M Morawski, U B±kowska-Morawska
8th International Masaryk Conference for Ph. D. Students and Young Researchers, 2017
2017
Analiza doboru partnerów w kreowaniu usług poprzez wykorzystanie map grup strategicznych
U B±kowska-Morawska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 115-126, 2015
2015
Marka „Karkonosze” jako czynnik tworzenia turystycznego łańcucha dostaw w regionie
U B±kowska-Morawska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 99-109, 2014
2014
Strategie obsługi klienta w sektorze usług
U B±kowska-Morawska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 398-408, 2011
2011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie póĽniej.
Prace 1–20