Follow
Anna Ryłko-Kurpiewska
Anna Ryłko-Kurpiewska
prof. UG językoznawca, medioznawca
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
MA Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
302008
Reklama jako sztuka powtórzeń
A Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo Novae Res, 2016
82016
Dzieci jako adresaci i odbiorcy reklam telewizyjnych
A Starosta
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 173-188, 2012
82012
Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
62015
Kontrowersje wokół tradycji badań nad komunikatem reklamowym
A Ryłko-Kurpiewska
Studia Medioznawcze, 51-73, 2007
52007
Komunikacja i reklama
A Ryłko-Kurpiewska
Marketing i Rynek 11, 2002
5*2002
The Specifity of Presenting a Family in Advertising Religious, Cultural and Social Conditions
MA Ryłko‑Kurpiewska, W Kujaszewski
European Journal of Science and Theology 5 (16), 133-143, 2020
32020
Naukowa młodość i dojrzałość–perspektywy medialne i pozamedialne
A Ryłko-Kurpiewska, M Łosiewicz
Media Biznes Kultura, 23-31, 2017
22017
Między bajką a reklamą
A Ryłko-Kurpiewska
Aida Media 12, 1998
21998
Bohater z bajki
A Ryłko-Kurpiewska
Aida Media 12, 1997
21997
Polish Media about Act 2.0 (the Constitution for Science)
S Mrozowska, A Ryłko-Kurpiewska
Communication Today 11 (1), 22-35, 2020
12020
Wybrane aspekty kształtowania wizerunku samorządowych instytucji kultury w Gdańsku.
A Ryłko-Kurpiewska, M Łosiewicz
Culture Management/Zarządzanie w Kulturze 20 (2), 2019
12019
Naukowiec, uczony, badacz. Ocena wizerunku profesji w świetle badań opinii publicznej i wybranych tekstów prezentowanych w polskich mediach
WG A. Ryłko-Kurpiewska
E. Żyrek-Horodyska, M. Hodalska (red.), Komunikowanie o nauce, 141-155, 2016
12016
Identity and image in media communication
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska, K Bałandynowicz-Panfil, ...
Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2016
12016
Reklama oczami najmłodszych. Wykorzystywanie dziecięcych sposobów prezentacji i strukturalizowania świata w tworzeniu komunikatów reklamowych
A Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo" Bernardinum", 2012
12012
Serialowy sposób na nudę-o serialowości jako metodzie konstruowania reklam telewizyjnych
MA Ryłko-Kurpiewska
Studia Pragmalingwistyczne 3, 2011
12011
Skąd znamy Goździkową?–czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera
A Ryłko-Kurpiewska
Marpress, 2011
12011
Za co cenimy witaminy–o dawnych i współczesnych sposobach kreowania nazw preparatów zawierających w swym składzie witaminy
A Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
12009
Reklama lokalnie
A Ryłko-Kurpiewska
Marketing w praktyce, 6-9, 2008
12008
Nazwa produktu i jej skuteczność
A Ryłko-Kurpiewska
Marketing w Praktyce, 57-59, 2004
12004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20