Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7636 | 3083 |
h-indeks | 39 | 26 |
i10-indeks | 70 | 43 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Tomas FalkProfessor of Marketing (Aalto University School of Business)Zweryfikowany adres z aalto.fi
- Welf H. WeigerAlfaisal University; University of GoettingenZweryfikowany adres z alfaisal.edu
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationZweryfikowany adres z tue.nl
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Alex R. ZablahDepartment Head & Gerber/Taylor Professor of Marketing, University of TennesseeZweryfikowany adres z utk.edu
- Nicola Stokburger-SauerProfessor of Service Management, University of InnsbruckZweryfikowany adres z uibk.ac.at
- Ad de jongProfessor of Marketing, Copenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk
- Dr. Marcus M. NeumannUniversität Mannheim (ehemaliger Doktorand)Zweryfikowany adres z novonordisk.com
- Johannes HattulaCopenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk
- Bert WeijtersAssociate professor consumer research, Ghent UniversityZweryfikowany adres z ugent.be
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Todd ArnoldOklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Tomas BayonProfessor of Marketing and Service Management German Graduate School of Management and LawZweryfikowany adres z ggs.de
- Andreas KrämerProfessor of Pricing and Customer Value ManagementZweryfikowany adres z ue-germany.com
- Frank GermannAssociate Professor, University of Notre DameZweryfikowany adres z nd.edu
Obserwuj
Maik Hammerschmidt
Professor of Marketing and Innovation Management, University of Goettingen
Zweryfikowany adres z wiwi.uni-goettingen.de - Strona główna