Ilona Bondos
Ilona Bondos
Maria Curie-Skłodowska University (UMCS) in Lublin, Marketing Department, PhD
Zweryfikowany adres z poczta.umcs.lublin.pl
TytułCytowane przezRok
Dlaczego seniorzy stanowią wyzwanie dla marketingu?
I Bondos
Marketing i Rynek, 31-36, 2013
302013
Omnikanałowość–czy rynek zweryfikuje koncepcję teoretyczną?
M Lipowski, I Bondos
Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy, 2016
102016
PRICE AND SERVICE BUNDLING–AN EXAMPLE OF THE TELECOMMUNICATIONS MARKET IN POLAND
I Bondos
102014
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
I Bondos
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016
92016
Challenges for service providers under the transformation multi-channeling into omnichanneling
M Lipowski, I Bondos
Information Systems in Management 5 (4), 520-529, 2016
82016
W kierunku marketingu 3.0.
I Bondos
Handel Wewnętrzny, 141-147, 2013
82013
Determinants of Bundled Service Users' Retention
I Bondos, M Lipowski
Proceedings of the MakeLearn and TIIM, 1211-1219, 2015
72015
The influence of perceived media richness of marketing channels on online channel usage: Intergenerational differences
M Lipowski, I Bondos
Baltic Journal of Management 13 (2), 169-190, 2018
42018
EFFECTIVENESS OF PWYW–ARE THERE INTERCHANNEL DIFFERENCES?
I Bondos, M Lipowski
42016
Prosumeryzm i strategia migracji klientów do kanału online-czy mają coś wspólnego?
I Bondos
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 313-322, 2016
32016
Cena jako sygnalizator jakości produktu
I Bondos
Studia Ekonomiczne, 30-39, 2016
32016
Price Fairness Perception in Online and Offline Environment–the Same or Different?
I Bondos
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 49 (3), 18-28, 2015
32015
Price sensitivity of Polish buyers of durable goods
I Bondos
"Logistyka" Czasopismo Politechniki Lwowskiej, 20-27, 2014
32014
Komunikacyjna rola ceny w procesie docierania z informacją do klienta
I Bondos
Marketing i Rynek, 338-343, 2014
32014
Miejsce i rola konsumentów w procesie komunikacji nieformalnej
I Bondos
Handel Wewnętrzny, 137-145, 2013
32013
Wpływ lubelskich festiwali plenerowych na rozwój gospodarczy i społeczny miasta: raport końcowy z badania
A Kołtun, M Lipowski, I Bondos, A Stawicki
Warsztaty Kultury w Lublinie, 2017
22017
Service Packages Attractiveness Has Many Faces
I Bondos, M Lipowski
Eurasian Journal of Business and Management 4 (1), 1-10, 2016
22016
Perceived Fairness of Online Price Differentiation: In Search of Symmetry.
I Bondos
Social Sciences (1392-0758) 90 (4), 2015
22015
Tanio, taniej, za darmo− strategia niskich cen a cena zerowa
I Bondos
handel wewnêtrzny, 81, 2015
22015
The power of customer own experience. An empirical research on intention to use online channel
M LIPOWSKI, I BONDOS
Oxford Conference Series| March 2018, 17, 2018
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20