Follow
Ilona Lipowska
Ilona Lipowska
Other namesIlona Bondos
Maria Curie-Sk³odowska University (UMCS) in Lublin, Department of IT Systems and Logistics
Verified email at mail.umcs.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
The influence of perceived media richness of marketing channels on online channel usage: Intergenerational differences
M Lipowski, I Bondos
Baltic Journal of Management 13 (2), 169-190, 2018
562018
Dlaczego seniorzy stanowi± wyzwanie dla marketingu?
I Bondos
Marketing i Rynek, 31-36, 2013
402013
Factors affecting the adoption of photovoltaic systems in rural areas of Poland
M Angowski, T Kijek, M Lipowski, I Bondos
Energies 14 (17), 5272, 2021
242021
W kierunku marketingu 3.0.
I Bondos
Handel Wewnêtrzny, 141-147, 2013
242013
Omnikana³owo¶æ–czy rynek zweryfikuje koncepcjê teoretyczn±?
M Lipowski, I Bondos
Organizacja i Zarz±dzanie: kwartalnik naukowy, 71-82, 2016
152016
PRICE AND SERVICE BUNDLING–AN EXAMPLE OF THE TELECOMMUNICATIONS MARKET IN POLAND
I Bondos
122014
Cena jako marketingowy instrument oddzia³ywania na konsumentów
I Bondos
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej, 2016
112016
Store price image–the power of perception
I Bondos
International Journal of Synergy and Research 5, 2016
112016
Challenges for service providers under the transformation multi-channeling into omnichanneling
M Lipowski, I Bondos
Information Systems in Management 5 (4), 520-529, 2016
102016
Cena jako sygnalizator jako¶ci produktu
I Bondos
Studia Ekonomiczne, 30-39, 2016
92016
Synergy of quantitative and qualitative marketing research− CAPI and observation diary
M Lipowski, Z Pastuszak, I Bondos
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics 22 (1), 58-67, 2018
82018
Determinants of Bundled Service Users' Retention
I Bondos, M Lipowski
Proceedings of the MakeLearn and TIIM, 1211-1219, 2015
72015
Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i wspó³czesne trendy
M Lipowski, G Sobczyk, I Bondos, I S³owikowska
52020
E-Channel Migration Strategy–A Double-Edged Sword?,“
I Bondos
Проблеми економіки та управління” 2016a 847, 2016
52016
Prosumeryzm i strategia migracji klientów do kana³u online-czy maj± co¶ wspólnego?
I Bondos
Zeszyty Naukowe Wy¿szej Szko³y Ekonomiczno-Spo³ecznej w Ostro³êce, 313-322, 2016
42016
Price sensitivity of Polish buyers of durable goods
I Bondos
"Logistyka" Czasopismo Politechniki Lwowskiej, 20-27, 2014
42014
Podej¶cie scenariuszowe w badaniach marketingowych-zastosowanie i ograniczenia
I Bondos, M Lipowski
Marketing i Zarz±dzanie 49, 9-17, 2017
32017
EFFECTIVENESS OF PWYW–ARE THERE INTERCHANNEL DIFFERENCES?
I Bondos, M Lipowski
32016
Price Fairness Perception in Online and Offline Environment–the Same or Different?
I Bondos
Annales Universitatis Mariae Curie-Sk³odowska, Sectio H Oeconomia 49 (3), 18-28, 2015
32015
Komunikacyjna rola ceny w procesie docierania z informacj± do klienta
I Bondos
Marketing i Rynek, 338-343, 2014
32014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20