Follow
Ilona Bondos
Ilona Bondos
Maria Curie-Skłodowska University (UMCS) in Lublin, Department of IT Systems and Logistics
Verified email at poczta.umcs.lublin.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Dlaczego seniorzy stanowią wyzwanie dla marketingu?
I Bondos
Marketing i Rynek, 31-36, 2013
392013
The influence of perceived media richness of marketing channels on online channel usage: Intergenerational differences
M Lipowski, I Bondos
Baltic Journal of Management, 2018
232018
Omnikanałowość–czy rynek zweryfikuje koncepcję teoretyczną?
M Lipowski, I Bondos
Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy, 2016
152016
PRICE AND SERVICE BUNDLING–AN EXAMPLE OF THE TELECOMMUNICATIONS MARKET IN POLAND
I Bondos
122014
W kierunku marketingu 3.0.
I Bondos
Handel Wewnętrzny, 141-147, 2013
112013
Challenges for service providers under the transformation multi-channeling into omnichanneling
M Lipowski, I Bondos
Information Systems in Management 5, 2016
102016
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
I Bondos
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016
92016
Cena jako sygnalizator jakości produktu
I Bondos
Studia Ekonomiczne, 30-39, 2016
92016
Determinants of Bundled Service Users' Retention
I Bondos, M Lipowski
Proceedings of the MakeLearn and TIIM, 1211-1219, 2015
82015
Store price image–the power of perception
I Bondos
International Journal of Synergy and Research 5, 2016
72016
E-channel migration strategy-a double-edged sword?,“
I Bondos
Проблеми економіки та управління” 2016a 847, 2016
52016
Synergy of quantitative and qualitative marketing research− CAPI and observation diary
M Lipowski, Z Pastuszak, I Bondos
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics 22 (1), 58-67, 2018
42018
Prosumeryzm i strategia migracji klientów do kanału online-czy mają coś wspólnego?
I Bondos
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 313-322, 2016
42016
EFFECTIVENESS OF PWYW–ARE THERE INTERCHANNEL DIFFERENCES?
I Bondos, M Lipowski
42016
Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych-zastosowanie i ograniczenia
I Bondos, M Lipowski
Marketing i Zarządzanie 49, 9-17, 2017
32017
Price Fairness Perception in Online and Offline Environment–the Same or Different?
I Bondos
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 49 (3), 18-28, 2015
32015
Price sensitivity of Polish buyers of durable goods
I Bondos
"Logistyka" Czasopismo Politechniki Lwowskiej, 20-27, 2014
32014
Komunikacyjna rola ceny w procesie docierania z informacją do klienta
I Bondos
Marketing i Rynek, 338-343, 2014
32014
Miejsce i rola konsumentów w procesie komunikacji nieformalnej
I Bondos
Handel Wewnętrzny, 137-145, 2013
32013
Factors Affecting the Adoption of Photovoltaic Systems in Rural Areas of Poland
M Angowski, T Kijek, M Lipowski, I Bondos
Energies 14 (17), 5272, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20