Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1172 | 684 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 13 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Vicki MorwitzColumbia Business School, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceZweryfikowany adres z lse.ac.uk
- David TannenbaumDepartment of Management, University of UtahZweryfikowany adres z utah.edu
- Amar Cheemauniversity of virginiaZweryfikowany adres z virginia.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaZweryfikowany adres z warrington.ufl.edu
- Manoj ThomasProfessor, Cornell.UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Daniel J WaltersAssistant Professor, INSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityZweryfikowany adres z fisher.osu.edu
- Bertram MalleBrown UniversityZweryfikowany adres z brown.edu