Obserwuj
Beata Papuda-Dolińska
Beata Papuda-Dolińska
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Differences in social and academic functioning among visually impaired children in special, integrated and inclusive educational settings in Poland
B Papuda-Dolińska
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53 (Supplement), 113-126, 2017
152017
Postawy wobec osób z niepełnosprawnością: na podstawie opinii polskich i holenderskich studentów
B Papuda-Dolińska
Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 4, 129-143, 2012
152012
Dziecko z niepełnosprawnością wzroku w roli ucznia szkoły ogólnodostępnej, integracyjnej i specjalnej
B Papuda-Dolińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017
122017
Realizacja koncepcji inkluzji edukacyjnej w szkołach planu jenajskiego–doświadczenia holenderskie
B Papuda-Dolińska
W: N. Starik, A. Zduniak (red.), Podmiotowość w edukacji wobec odmienności …, 2012
112012
Satysfakcja z kontaktów rówieśniczych a pozycja socjometryczna uczniów z niepełnosprawnością wzroku w klasach ogólnodostępnych i integracyjnych
B Papuda-Dolińska
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 55-73, 2015
92015
Projektowanie uniwersalne jako perspektywa metodyczna edukacji włączającej
T Knopik, B Papuda-Dolińska, K Wiejak, G Krasowicz-Kupis
Niepełnosprawność, 53-69, 2021
82021
Kształcenie nauczycieli do edukacji włączającej w Polsce
B Papuda-Dolińska
Forum Oświatowe 31 (2 (62)), 61-79, 2019
82019
Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa
E Domagała-Zyśk, K Mariańczyk, I Chrzanowska, M Czarnocka, ...
Wydawnictwo KUL, 2022
72022
Inkluzja społeczna w procesie edukacji dzieci z niepełnosprawnością
Z Palak, B Papuda-Dolińska
W: L. Pytka, T. Zacharuk, E. Jówko (red.), Inkluzja społeczna jako remedium …, 2014
52014
Bateria diagnostyczna KAPP dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
G Krasowicz-Kupis, K Wiejak, S Bedyńska, A Błaszczak, R Kaczan, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2022
42022
Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego
W Otrębski, K Mariańczyk, A Amilkiewicz-Marek, KI Bieńkowska, ...
Wydawnictwo KUL, 2022
42022
Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży–projekt wdrożeniowy
S Bedyńska, D Campfield, R Kaczan, M Kaczmarek, T Knopik, ...
Przegląd Psychologiczny 64 (2), 9–23-9–23, 2021
42021
Samoaktualizacja jako istotny wymiar kompetencji zawodowych pedagoga specjalnego
Z Palak, B Papuda-Dolińska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia …, 2014
32014
Edukacja włączająca–scenariusze zysków i strat w perspektywie teorii waloryzacji roli społecznej
B Papuda-Dolińska
Niepełnosprawność–zagadnienia, problemy, rozwiązania, 33, 2019
22019
Special education in the context of educational shifts towards inclusion
B Papuda-Dolińska
Kultura i Edukacja, 174-191, 2018
22018
Internetowa grupa dyskusyjna jako źródło wsparcia dla rodziców dzieci niewidomych
B Papuda-Dolińska
Wychowanie w Rodzinie 16 (2), 257-275, 2017
22017
Trudności wychowawcze w przypadku uczniów z niepełnosprawnością wzroku w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych
B Papuda-Dolińska
Lubelski Rocznik Pedagogiczny 36 (2), 75, 2018
12018
The Psychological Assessment of Students with Diverse Developmental Needs–Universal Design Approach
B Papuda-Dolińska, T Knopik, G Krasowicz-Kupis, K Wiejak
International Journal of Special Education 38 (3), 47-59, 2023
2023
Skale obserwacyjne do oceny rozwoju poznawczego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (KAPP_SNIU), znacznym (KAPP_SNIZ) i głębokim (KAPP_SNIG …
B Papuda-Dolińska, A Błaszczak, K Wiejak, T Knopik, G Krasowicz-Kupis, ...
Lubelski Rocznik Pedagogiczny 42 (2), 117-133, 2023
2023
Dysleksja a wzrokowo-percepcyjne uwarunkowania trudności w czytaniu
B Papuda-Dolińska
Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 57-70, 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20