Obserwuj
Agata Stolecka-Makowska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The retail trade in Europe-diagnosis and future perspectives
B Kucharska, M Kucia, G Maciejewski, M Malinowska, ...
Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 2015
332015
E-consumer in Europe: Comparative analysis of behaviours
M Jaciow, R Wolny, A Stolecka-Makowska, A Świątek
Helion, 2013
322013
E-consumer in Europe
M Jaciow, R Wolny, A Stolecka-Makowska
Comparative analysis of behaviours, Helion, Gliwice, 2013
222013
E-konsument w Europie
M Jaciow, R Wolny, A Stolecka-Makowska
Komparatywna analiza zachowań, Gliwice, Helion, 2013
202013
Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
A Stolecka-Makowska, R Wolny
Studia Ekonomiczne 195, 197-205, 2014
192014
Ekonsument w Europie komparatywna analiza zachowań
M Jaciow, AS Makowska, R Wolny
Helion, 2013
192013
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
A Stolecka-Makowska
Studia Ekonomiczne, 50-61, 2016
172016
E-consumer in Poland
M Jaciow, R Wolny, A Stolecka-Makowska
Behaviours & Typology, CBiE, UE, Katowice, 2011
122011
Zakupy konsumentów przez Internet w Polsce i Unii Europejskiej-analiza porównawcza
A Stolecka-Makowska
Studia Ekonomiczne, 162-174, 2016
102016
Consumers’ Social Responsibility in the Process of Energy Consumption—The Case of Poland
K Hoffmann-Burdzińska, A Stolecka-Makowska, O Flak, M Lipowski, ...
Energies 15 (14), 5127, 2022
82022
Zastosowanie podejścia interpretacyjnego w badaniu zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
A Stolecka-Makowska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 244-256, 2014
72014
Łapczy nski, M
A Stolecka-Makowska, O Flak, M Lipowski
Consumers’ Social Responsibility in the Process of Energy Consumption—The …, 2022
52022
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
A Stolecka-Makowska
Studia Ekonomiczne 270, 265-274, 2016
52016
Les sources d'information sur l'offre de produits sur internet pour le e-consommateur Europeen. Resultats de recherché
A Stolecka-Makowska
Studia Ekonomiczne 151, 192-205, 2013
52013
Oferta sprzedaży żywności przez Internet w Polsce-analiza porównawcza
A Stolecka-Makowska
Handel Wewnętrzny 64 (6 t. 2), 2018
32018
The idea of car sharing as a manifestation of sustainable consumption
A Stolecka-Makowska, R Wolny
Problemy Zarządzania, 182-196, 2018
32018
Konsument podlegający akulturacji-próba typologii
A Stolecka-Makowska
Marketing i Rynek, 24-30, 2015
22015
E-konsument w Rumunii na tle wybranych aspektów zachowań europejskiego e-konsumenta
A Stolecka-Makowska
Marketing i Rynek, 710-721, 2015
22015
Researching the digital economy: a bibliometric analysis of articles indexed in selected scientific databases
K Hoffmann-Burdzinska, A Stolecka-Makowska
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 20 (3), 2021
12021
MANIFESTATIONS OF RELATIONSHIP MARKETING IN THE PROCESS OF ONLINE GROCERY SHOPPING.
A Stolecka-Makowska
Intercathedra 40 (3), 2019
12019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20