Obserwuj
Ewa Jerzyk
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Design and communication of ecological content on sustainable packaging in young consumers’ opinions
E Jerzyk
Journal of Food Products Marketing 22 (6), 707-716, 2016
1322016
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1022006
Kreatywność w biznesie
E Jerzyk, G Leszczyński, H Mruk
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
492006
Consumer perception of packaging: An eye‐tracking study of gluten‐free cookies
M Sielicka‐Różyńska, E Jerzyk, N Gluza
International Journal of Consumer Studies 45 (1), 14-27, 2021
442021
Design opakowania i jego elementy w procesie podejmowania decyzji zakupowych
E Jerzyk
Marketing i Rynek, 2014
272014
Raport z badań przeprowadzonych w ramach projektu „Postawy etnocentryczne konsumentów (w ujęciu lokalnym) a szanse i bariery rozwoju rynku żywności ekologicznej”
R Nestorowicz, B Pilarczyk, E Jerzyk, A Rogala, D Disterheft
Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2016
242016
Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego
A Niezgoda, E Jerzyk
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 777, 2013
242013
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu
E Jerzyk
Prace Habilitacyjne/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007
192007
Neuro-marketing tools for assessing the communication effectiveness of life cycle based environmental labelling—Procedure and methodology
A Lewandowska, B Borusiak, C Dierks, P Giungato, E Jerzyk, ...
Designing Sustainable Technologies, Products and Policies: From Science to …, 2018
132018
Retromarketing–nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers
E Jerzyk
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Логістика, 62-66, 2013
112013
Sustainable packaging as a determinant of the process of making purchase decisions from the perspective of Polish and French young consumers
E Jerzyk
Journal of Agribusiness and Rural Development 37 (3), 2015
102015
Wymagania starszych konsumentów wobec opakowań jednostkowych
E Jerzyk
Marketing i rynek, 304-315, 2014
92014
Zastosowanie okulografii w badaniach uwagi wzrokowej konsumentów
E Jerzyk
Handel Wewnętrzny 371 (6), 122-131, 2017
82017
Etnocentryzm konsumencki w ujęciu lokalnym jako czynnik rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce
R Nestorowicz, A Rogala, E Jerzyk, B Pilarczyk
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (6), 2016
82016
CREATIVITY TECHNIQUES IN MARKETING-MANAGERS'EXPERTISE COMPARED TO ITS PRACTICAL APPLICATION
E Jerzyk
International Journal of Arts & Sciences 7 (2), 99, 2014
82014
Nowoczesne opakowanie-design, funkcjonalnosc i informacje
E Jerzyk
Opakowanie 2 (51), 24-26, 2006
82006
In the labyrinth of dietary patterns and well-being—When eating healthy is not enough to be well
R Nestorowicz, E Jerzyk, A Rogala
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (3), 1259, 2022
72022
Kreatywność w biznesie, Wyd
E Jerzyk, G Leszczyński, H Mruk
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, 2006
72006
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów
E Jerzyk
Marketing i Zarządzanie 48 (2), 133-140, 2017
62017
Celebrity endorsement w reklamie produktów żywnościowych. Znaczenie narodowości i typu gwiazdy w kształtowaniu zaufania i preferencji konsumentów
E Jerzyk
Marketing i Rynek, 291-303, 2014
62014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20