Obserwuj
Joanna Pitura
Joanna Pitura
Pedagogical University of Cracow
Brak zweryfikowanego adresu e-mail - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Learning English while exploring the national cultural heritage: Technology-assisted project-based language learning in an upper-secondary school
J Pitura, M Berlińska-Kopeć
Teaching English with Technology 18 (1), 37-52, 2018
262018
“Creating a comic strip is very creative and thanks to it we learn and remember”–student perceptions of a biology challenge in a gamified extracurricular CLIL project
J Pitura, D Chmielarz
Teaching English with Technology 17 (3), 77-95, 2017
222017
Developing L2 speaking skills in English-medium EFL higher education
J Pitura
Innovation in Language Learning and Teaching 16 (2), 118-143, 2022
202022
Action research on the application of technology assisted urban gaming in language education in a Polish upper-secondary school
J Pitura, E Terlecka-Pacut
Computer assisted language learning 31 (7), 734-763, 2018
182018
Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym. Raport końcowy Badania uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum i Badania umiejętności mówienia.
A Gajewska-Dyszkiewicz, M Marczak, K Paczuska, J Pitura, K Kutyłowska
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
7*2015
i Kutyłowska, K.(2015)
A Gajewska-Dyszkiewicz, M Marczak, K Paczuska, J Pitura
Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym. Raport …, 0
7
Technology-enhanced socialisation into disciplinary writing in L2: insights from the perceptions of MA TEFL students
J Pitura
Computer Assisted Language Learning 35 (9), 2361-2390, 2022
62022
Adult educator development and burnout: self-management of generic competences in problem prevention
J Pitura
The Futures of Adult Educator (s): Agency, Identity and Ethos. Joint …, 2012
52012
Using the e-questionnaire in qualitative applied linguistics research
J Pitura
Research Methods in Applied Linguistics 2 (1), 100034, 2023
32023
CALL for Mobility
J Pitura, S Sauro
Peter Lang Publishing Group, 2018
22018
Zastosowanie bloga we wspieraniu refleksji studenckiej podczas praktyk pedagogicznych
J Pitura
neofilolog, 253-265, 2017
22017
Osiągnięcia gimnazjalistów w zakresie języka angielskiego: podstawa programowa wciąż niezrealizowana
A Gajewska-Dyszkiewicz, K Paczuska, M Marczak, J Pitura, M Muszyński, ...
Języki Obce w Szkole 60 (2), 2016
22016
Stres i wypalenie nauczycielskie czyli o warunkach finansowych i stabilności zatrudnienia z perspektywy nauczycieli języka angielskiego w Polsce
J Pitura
Języki Obce w Szkole 2, 11-17, 2014
22014
Wirtualna wymiana dla edukacji włączającej uczniów z uszkodzeniami słuchu
K Karpińska-Szaj, J Pitura
Języki Obce w Szkole 4, 11-15, 2018
12018
Edukacja Międzykulturowa. Forum Glottodydaktyczne. Materiały z Konferencji Naukowej
A Rabczuk
12013
Participatory action research: advocacy and activism for promoting social justice in and through CALL
J Pitura
Computer Assisted Language Learning, 1-26, 2024
2024
Digital Note-Taking for Writing
J Pitura
Digital Writing Technologies in Higher Education: Theory, Research, and …, 2023
2023
Tools for Scaffolding the Development of L2 Speaking in English-medium Higher Education: Lessons from Poland and Australia
J Pitura, H Chang
Theory and Practice of Second Language Acquisition 9 (2), 1-35, 2023
2023
Revealing attitude toward statistics among MA TEFL students: A Systemic Functional Linguistics perspective
J Pitura
Beyond Philology An International Journal of Linguistics, Literary Studies …, 2023
2023
The Journal. Wykorzystanie symulacji globalnej w rozwijaniu umiejętności pisania w języku angielskim
J Pitura
Języki Obce w Szkole, 79-84, 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20