Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3232 | 1711 |
h-indeks | 32 | 25 |
i10-indeks | 58 | 44 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
5 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Prenzel, M*Universität Wien, früher TU München, IPN KielZweryfikowany adres z tum.de
- Martin GartmeierTechnische Universität München (TUM)Zweryfikowany adres z tum.de
- Jens MöllerProfessor of Educational Psychology, University of Kiel, GermanyZweryfikowany adres z ipl.uni-kiel.de
- Jan RetelsdorfUniversity of HamburgZweryfikowany adres z uni-hamburg.de
- Friederike ZimmermannInstitut für Pädagogisch-Psychologische Lehr- und Lernforschung, Christian-Albrechts-Universität zuZweryfikowany adres z ipl.uni-kiel.de
- Prof. Dr. med. Pascal O. BerberatMedizindidaktisches Zentrum für Ausbildungsforschung und Lehre (TUM MeDiCAL), Fakultät für Medizin, TU MünchenZweryfikowany adres z tum.de
- Prof. Dr. Tina SeidelProfessor for Educational Psychology, School of Social Sciences and Technology, TUMZweryfikowany adres z tum.de
- Olaf KöllerProfessor of Educational Research, Leibniz Institute for Science and Mathematics EducationZweryfikowany adres z ipn.uni-kiel.de
- Alexander RenklUniversity of Freiburg (Germany)Zweryfikowany adres z psychologie.uni-freiburg.de
- Alexander GröschnerFull Professor, Research on Teaching and Learning, Friedrich Schiller University JenaZweryfikowany adres z uni-jena.de
- Stefan HerzigPräsident TH Köln, Professor für Pharmakologie, Universität zu KölnZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Julia EberleEducational Psychology and Technology, Ruhr-Universität BochumZweryfikowany adres z rub.de
- Jan KiesewetterInstitut für Didaktik und Ausbildungsforschung in der MedizinZweryfikowany adres z med.lmu.de
- Kristina ReissTUM School of EducationZweryfikowany adres z tum.de