Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1729 | 918 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kyeongheui KimSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityZweryfikowany adres z skku.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessZweryfikowany adres z colorado.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentZweryfikowany adres z insead.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Daniel Readwarwick business schoolZweryfikowany adres z wbs.ac.uk
- Yaacov TropeNew York UniversityZweryfikowany adres z nyu.edu
- Hean Tat KEH (郭贤达)Professor of Marketing, Monash Business School, Monash University.Zweryfikowany adres z monash.edu
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Spike W. S. LeeRotman School of Management and Department of Psychology, University of TorontoZweryfikowany adres z utoronto.ca
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingZweryfikowany adres z usc.edu
Obserwuj
LI XIUPING
Associate Professor of Marketing, National University of Singapore
Zweryfikowany adres z nus.edu.sg