Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4574 | 3240 |
h-indeks | 29 | 25 |
i10-indeks | 40 | 37 |
Współautorzy
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Beth FossenAssistant Professor of Marketing and Eli Lilly and Company Faculty Fellow, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityZweryfikowany adres z gsb.columbia.edu
- Chang Hee ParkSchool of Management, Binghamton University (SUNY)Zweryfikowany adres z binghamton.edu
- Michael BraunSouthern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Yuchi ZhangSanta Clara UniveristyZweryfikowany adres z scu.edu
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityZweryfikowany adres z emory.edu
- Robert KentUniversity of DelawareZweryfikowany adres z udel.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonZweryfikowany adres z bus.wisc.edu
- Patti WilliamsWharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonZweryfikowany adres z bus.wisc.edu
- Ken GoldsteinProfessor, Department of Politics, University of San FranciscoZweryfikowany adres z usfca.edu
Obserwuj
David Schweidel
Goizueta Business School, Emory University
Zweryfikowany adres z emory.edu - Strona główna