Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4386 | 1751 |
h-indeks | 37 | 24 |
i10-indeks | 49 | 41 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Vijay MahajanJohn P. Harbin Centennial Chair in Business, McCombs School, The University of Texas at AustinZweryfikowany adres z McCombs.UTexas.edu
- Birendra (Barry) MishraProfessor of AIS, University of California @ RiversideZweryfikowany adres z ucr.edu
- Anand KrishnamoorthyAssociate Professor of Marketing, University of Central FloridaZweryfikowany adres z ucf.edu
- Ernan HaruvyMcGill UniversityZweryfikowany adres z mcgill.ca
- Xiuli HeUniversity of North Carolina at CharlotteZweryfikowany adres z uncc.edu
- Xuying ZhaoTexas A&M universityZweryfikowany adres z mays.tamu.edu
- R. VenkateshProfessor of Marketing, Katz School of Business, University of PittsburghZweryfikowany adres z katz.pitt.edu
- Sungha JangSan Francisco State UniversityZweryfikowany adres z sfsu.edu
- Prasad A. NaikUniversity of California DavisZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Olivier RUBELProfessor of Marketing and AnalyticsZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Sanjog MisraUniversity of Chicago Booth School of BusinessZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Erin SteffesTowson UniversityZweryfikowany adres z towson.edu
- Mohammad ZiaAssistant Professor of Marketing, Chapman UniversityZweryfikowany adres z chapman.edu
- Nina BaranchukAssistant Professor of Finance, University of Texas at DallasZweryfikowany adres z utdallas.edu
- Octavian CarareConsumer Financial Protection BureauZweryfikowany adres z carare.net