Metody i teorie historii sztuki: jak czytać... A d'Alleva, E Jedlińska, J Jedliński Universitas, 2013 | 31 | 2013 |
Powszechna wystawa światowa w Paryżu w 1900 roku. Splendory Trzeciej Republiki E Jedlińska Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015 | 8 | 2015 |
Jak studiować historię sztuki: jak czytać... A d'Alleva, E Jedlińska, J Jedliński Universitas, 2013 | 7 | 2013 |
Sztuka po Holocauście E Jedlińska Tygiel Kultury, 2001 | 7 | 2001 |
Przyczynek do dziejów i znaczenia obrazu Sąd Ostateczny Hansa Memlinga (ok. 1440–1494) E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych 12 (1), 39-60, 2013 | 2 | 2013 |
Polska sztuka współczesna w amerykańskiej krytyce artystycznej w latach 1984-2002: wybrane zagadnienia E Jedlińska Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005 | 2 | 2005 |
Poeta i malarz: Fuga śmierci Paula Celana (1920–1970) w obrazach Anselma Kiefera (1945) E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych 15 (1), 311-326, 2016 | 1 | 2016 |
Anselm Kiefer at the Louvre Museum and Olafur Eliasson in Versaille: on the narrative space of a work of art E Jedlińska Art Inquiry 22, 121-141, 2020 | | 2020 |
The avant-garde in Jacques Maritain’s circle E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych/Review of Historical Sciences 18 (1), 265-279, 2019 | | 2019 |
Kształty pamięci. Wybrane zagadnienia sztuki współczesnej E Jedlińska Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019 | | 2019 |
Awangarda w kręgu Jacques’a Maritaina E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych 18 (1), 265-279, 2019 | | 2019 |
„Oczy warszawskiego getta”. Wystawa multimedialna Zofii Lipeckiej „Ci guardano” w Rende, luty 2018 roku. E Jedlińska TECHNE. Seria Nowa, 172-174, 2018 | | 2018 |
Obraz jest świadectwem niewyobrażalnego. Ekspresjonizm abstrakcyjny i Zagłada (Mark Rothko, Barnett Newman, Frank Stella) E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych 16 (1), 257-283, 2017 | | 2017 |
Eleonora Jedlińska, Powszechna Wystawa Światowa w Paryżu w 1900 roku. Splendory Trzeciej Republiki, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, ss. 250. M Nossowska Res Historica, 328, 2015 | | 2015 |
Art on the brink, ergo the margin of life: Marek Chlanda’s The Tango of Death E Jedlińska Art Inquiry, 257-274, 2014 | | 2014 |
Władysław Strzemiński–seria kolaży Moim przyjaciołom Żydom. Doświadczenia wojny, żal i smutek E Jedlińska Przegląd Nauk Historycznych 13 (1), 127-166, 2014 | | 2014 |
Tadeusz Kantor: his performing art and the memory of the Holocaust E Jedlińska Art Inquiry, 93-118, 2012 | | 2012 |
Homelessness of art work/Homelessness of Memory: Moshe Kupferman’s “The Rift in Time” E Jedlińska Art Inquiry, 75-94, 2011 | | 2011 |
Pamięć jak sumienie-fotografie Wojciecha Wilczyka E Jedlińska Art & Business: gazeta aukcyjna 20 (Atlas Sztuki 37), 2008 | | 2008 |
Frames of Memory-the Territories of Spaces and History (a Video-Installation of Rafał Jakubowicz) E Jedlińska | | 2007 |