Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 11650 | 6824 |
h-indeks | 45 | 40 |
i10-indeks | 63 | 58 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z marshall.usc.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityZweryfikowany adres z xjtu.edu.cn
- Yu-Ting LinUniversity of New South WalesZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Matthias SeifertIE Business SchoolZweryfikowany adres z ie.edu
- Gaia RuberaBocconi UniversityZweryfikowany adres z unibocconi.it
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Paul TraceyProfessor of Innovation and Organization, Cambridge Judge Business SchoolZweryfikowany adres z jbs.cam.ac.uk
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongZweryfikowany adres z hku.hk
- Rajesh ChandyProfessor of Marketing, London Business SchoolZweryfikowany adres z london.edu
- Stephan M. WagnerProfessor and Chair of Logistics Management, Swiss Federal Institute of Technology Zurich (ETHZweryfikowany adres z ethz.ch
- Rafael de HoyosThe World BankZweryfikowany adres z worldbank.org
Obserwuj
Andreas B. Eisingerich
Professor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College London
Zweryfikowany adres z imperial.ac.uk