Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 188 | 183 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Michael R. HymanPresident, Institute for Marketing Futurology and PhilosophyZweryfikowany adres z nmsu.edu
- Zhilin Yang (楊志林)Professor of Marketing, City University of Hong KongZweryfikowany adres z cityu.edu.hk
- Alena KostykSenior Lecturer in Marketing, University of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Chi ZhangButler UniversityZweryfikowany adres z butler.edu
- Alice Ling Jiang (姜凌)Professor in Marketing, Macau University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z must.edu.mo
- Wei ZhangSchool of Public Management, Sichuan UniversityZweryfikowany adres z mail.ccnu.edu.cn
- Ran LiuCentral Connecticut State UniversityZweryfikowany adres z ccsu.edu
- Linwan WuAssociate Professor, University of South CarolinaZweryfikowany adres z mailbox.sc.edu
- Yu-Feng LeeAssociate Professor of Economics, New Mexico State UniversityZweryfikowany adres z nmsu.edu
- Gary L. FrankwickProfessor of Marketing, University of Texas at El PasoZweryfikowany adres z utep.edu
- Grant AguirreUniversity of Central OklahomaZweryfikowany adres z uco.edu
- Brian TaillonEast Carolina UniversityZweryfikowany adres z ecu.edu
- Susan SteinerChair, Department of Management, University of TampaZweryfikowany adres z ut.edu
- Yuan JiangShanghai Jiao Tong University