Follow
Agnieszka Smalec
Agnieszka Smalec
Verified email at wzieu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Konsument na rynku usług
A Bera, G Rosa, U Chrąchol, M Małachowska, Ł Marzantowicz, B Meyer, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2015
242015
Marketing partnerski
E Flejterska, L Gracz, G Rosa, A Smalec
Wybrane problemy, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin, 2008
172008
Marketing przyszłości
G Rosa, A Smalec
Od ujęcia tradycyjnego, 2016
152016
Marketing partnerski. Wybrane problemy
E Flejterska, L Gracz, G Rosa, A Smalec
Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin, 2008
142008
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu
A Smalec
Marketing i Zarządzanie, 193-205, 2015
122015
Local government activities relating to local entrepreneurship by tourism entities in the Pomeranian Voivodeship
M WANAGOS, A SMALEC, K MAŁACHOWSKI
20th International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings …, 2017
112017
Z generation in the international tourism market
A Niemczyk, R Seweryn, A Smalec
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 123-132, 2019
102019
Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach
A Smalec
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 489-502, 2011
102011
Kreowanie marki regionu podstawą jego konkurencyjności
A Smalec
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 299-310, 2009
82009
WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH PRZEZ SAMORZĄDY LOKALNE W PROCESIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
A Smalec, L Gracz
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2015
72015
Zastosowanie metody „tajemniczy klient” do badań jakości obsługi w jednostkach samorządu terytorialnego
A Smalec
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 239-248, 2014
62014
Nowe formy komunikacji marketingowej-wybrane aspekty
A Smalec
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 136-143, 2010
62010
Rola komunikacji w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela
A Smalec
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 119-128, 2014
52014
Marketing międzynarodowy: wybrane zagadnienia
A Smalec
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012
52012
Znaczenie partnerstwa publiczno-prywatnego dla rozwoju regionu
A Smalec
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 76, 2011
52011
Komunikacja marketingowa w usługach [w:] Marketing usług, praca zbiorowa pod red
A Smalec
J. Perenc, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, 2005
52005
Big Data as a tool helpful in communication management
A Smalec
Procedia Computer Science 192, 5156-5165, 2021
42021
Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym
M Kogut-Jaworska, A Smalec
Wybrane aspekty zarzadzania i finansowania. Kraków-Legionowo: Wydawnictwo …, 2018
42018
System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina
A Smalec
Marketing i Rynek, 682-687, 2014
42014
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych
A Smalec
Marketing i Zarządzanie, 253-266, 2014
42014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20