Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9116 | 4936 |
h-indeks | 40 | 36 |
i10-indeks | 77 | 66 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko6 artykułów
19 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- henry f l chungmassey universityZweryfikowany adres z massey.ac.nz
- Noel Y M SiuHong Kong Baptist UniversityZweryfikowany adres z hkbu.edu.hk
- Dorothy A. YenProfessor in Marketing, Brunel University LondonZweryfikowany adres z brunel.ac.uk
- Allan kk Chanhong kong baptist universityZweryfikowany adres z hkbu.edu.hk
- Ying JiangAssociate Professor, University of Ontario Institute of TechnologyZweryfikowany adres z uoit.ca
- Andy HaoUniversity of HartfordZweryfikowany adres z hartford.edu
- Yue Jeff ZhangCalifornia state university, northridgeZweryfikowany adres z csun.edu
- Dat - Dao NguyenCalifornia State University, NorthridgeZweryfikowany adres z csun.edu
- GOUTAM CHAKRABORTYProfessor of Marketing, Oklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Zhilin Yang (楊志林)Professor of Marketing, City University of Hong KongZweryfikowany adres z cityu.edu.hk
- Abhigyan SarkarIMT GhaziabadZweryfikowany adres z imt.edu
- MASAAKI KOTABEThe Washburn Chair Professor of International Business and Marketing, Temple UniversityZweryfikowany adres z temple.edu
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Zweryfikowany adres z oxfordbrookes.net
- Dr Qionglei YuNewcastle UniversityZweryfikowany adres z newcastle.ac.uk
- Geng CuiProfessor of Marketing, Lingnan UniversityZweryfikowany adres z ln.edu.hk
Obserwuj