Obserwuj
Małgorzata Łosiewicz
Małgorzata Łosiewicz
Zweryfikowany adres z ug.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wiedza i kapitał ludzki a konkurencyjność przedsiębiorstw w skali regionu
M Łosiewicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
202009
Rola obrazu w komunikacji społecznej
M Łosiewicz
Primum Verbum, 2009
182009
Uczelnie w medialnym kryzysie–dychotomiczny obraz naukowca i uczelni wyższej w mediach
B Czechowska-Derkacz, M Łosiewicz
72015
Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
62015
Rola nowych mediów w aktywizacji społeczności lokalnej na przykładzie ruchów miejskich w Krakowie. Studium przypadku: Krakowski Alarm Smogowy
J Grzechnik
Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa; Wydawnictwo ToC, 2018
52018
Wiedza jako specyficzny zasób przedsiębiorstwa
B Kłusek-Wojciszke, M Łosiewicz
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku; CeDeWu, 2009
52009
Nowe media w trzecim sektorze: krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
M Łosiewicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
42018
Nowe media. Między dziennikarstwem obywatelskim a polityką
M Jeziński, A Seklecka, Ł Wojtkowski
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
42014
Problemy konwergencji mediów
M Kaczmarczyk, D Rott, M Boczkowskiej
Sosnowiec-Praga, 2013
42013
Blogi parentingowe jako platforma (auto) prezentacji współczesnej polskiej rodziny
M Łosiewicz
Horyzonty Wychowania 19 (49), 127-139, 2020
32020
Czechowska--Derkacz, B. i Waloteko-Ściańska, K.(2016)
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska, K Bałandynowicz-Panfil
Identity and image in media communication, 0
3
Sposoby komunikacji uczelni w czasie pandemii COVID-19
B Czechowska-Derkacz, M Łosiewicz
Zeszyty Prasoznawcze 65 (2 (250)), 2022
22022
Nie zabijaj, nie kradnij… Sytuacje kryzysu najwyższego ryzyka na uczelniach wyższych w relacjach mediów
B Czechowska-Derkacz, M Łosiewicz, A Ostrowski
Studia Medioznawcze 3, 91-99, 2017
22017
Naukowa młodość i dojrzałość–perspektywy medialne i pozamedialne
A Ryłko-Kurpiewska, M Łosiewicz
Media Biznes Kultura, 23-31, 2017
22017
Entrepreneurial attitudes as driving forces in times of European uncertainty: The role of entrepreneurial education
K Bałandynowicz-Panfil, M Łosiewicz, B Czechowska-Derkacz
International Entrepreneurship Review 9 (4), 2023
12023
Methods for disseminating research and its popularisation in the media–the impact of universities on society
B Czechowska-Derkacz, K Świerk, M Łosiewicz
Media Literacy and Academic Research 4 (2), 132-147, 2021
12021
Kryzys obyczajowy na uczelni wyższej w świetle przekazów medialnych
M Łosiewicz, B Czechowska-Derkacz
KULTURA – MEDIA – TEOLOGIA 37 (2019), 25-37, 2019
12019
Wybrane aspekty kształtowania wizerunku samorządowych instytucji kultury w Gdańsku.
A Ryłko-Kurpiewska, M Łosiewicz
Culture Management/Zarządzanie w Kulturze 20 (2), 2019
12019
Identity and image in media communication
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska, K Bałandynowicz-Panfil, ...
Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2016
12016
Kreowanie obywatelskiej rzeczywistości przez organizacje pozarządowe na przykładzie „Mediów Obywatelskich” z Elbląga
M Łosiewicz
Wydawnictwo „Marpress”, 2011
12011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20