Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 47 | 45 |
h-indeks | 4 | 4 |
i10-indeks | 2 | 2 |
Współautorzy
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Celia GaertigUniversity of California, BerkeleyZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Maurice SchweitzerWharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Emma LevineThe University of ChicagoZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Alexander K MooreAssistant Professor of Marketing, University of Illinois ChicagoZweryfikowany adres z uic.edu
- Ron AdnerNathaniel and Martha E. Leverone Memorial Professor, Tuck School of Business, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Daniel FeilerTuck School of Business, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Alex Rees-JonesUniversity of Pennsylvania, Wharton, Dept. of Business Economics and Public PolicyZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADEZweryfikowany adres z esade.edu
- Matti WilksUniversity of EdinburghZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Lucius CaviolaMoral Psychologist, University of OxfordZweryfikowany adres z philosophy.ox.ac.uk
- Etan GreenAssistant Professor, The Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
Obserwuj
Joshua Lewis
Assistant Professor of Marketing, New York University, Stern School of Business
Zweryfikowany adres z nyu.edu - Strona główna