Obserwuj
Magdalena Brzozowicz
Magdalena Brzozowicz
University of Warsaw, Faculty of Economic Sciences
Zweryfikowany adres z wne.uw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji
M Gawrońska
Rynek-Społeczeństwo-Kultura, 30-35, 2013
62013
Anchors on prices of consumer goods only hold when decisions are hypothetical
M Brzozowicz, M Krawczyk
Plos one 17 (1), e0262130, 2022
52022
Hypothetical bias and framing effect in the valuation of private consumer goods
M Brzozowicz
Central European Economic Journal 5 (52), 260-269, 2019
42019
Influence of the endowment effect on the valuation of goods. An experimental verification
M Gawrońska
Financial Internet Quarterly 11 (1), 86-96, 2015
22015
Znaczenie efektu posiadania na gruncie marketingu doświadczeń
M Gawrońska
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 10, 80-89, 2015
12015
Honey, Mugs and Caricatures: anchors on prices of consumer goods only hold hypothetically
M Brzozowicz, M Krawczyk
Faculty of Economic Sciences, University of Warsaw Working Papers, 2020
2020
The robustness of the anchoring effect in valuation tasks
M Brzozowicz
Decyzje, 5-24, 2020
2020
Decyzje dzieci w wieku 5-7 lat podczas gier przetargu ultymatywnego. Weryfikacja eksperymentalna
M Brzozowicz
Studia Ekonomiczne 312, 30-39, 2017
2017
Consumer ethnocentrism-intensions versus decisions. Experimental evaluation with Vickrey's auction of consumer ethnocentrism on the example of green apples of Polish and …
J Górski, M Brzozowicz
9th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business, Conference …, 2016
2016
Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu
M Gawrońska
„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A …, 2015
2015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–10