Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7985 | 6571 |
h-indeks | 44 | 41 |
i10-indeks | 75 | 71 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sanjit K. RoyProfessor of Marketing and Service Science, Edith Cowan UniversityZweryfikowany adres z ecu.edu.au
- Dr. Yangyang JIANG, PhDAssociate Professor in Marketing, Nottingham University Business School ChinaZweryfikowany adres z nottingham.edu.cn
- Subhash JhaAssociate Professor of Marketing, The University of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- Alain yee-loong Chong OR AYL ChongProfessor in Information Systems and Operations Management, University of NottinghamZweryfikowany adres z nottingham.edu.cn
- Charles JebarajakirthyGriffith UniversityZweryfikowany adres z griffith.edu.au
- Jishnu BhattacharyyaPhD (University of Nottingham)Zweryfikowany adres z iimk.ac.in
- Sujana AdapaSenior Lecturer in Management (Strategy & Marketing)Zweryfikowany adres z une.edu.au
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonZweryfikowany adres z bus.wisc.edu
- Teck Ming TanAssociate Professor at University of Oulu; Adjunct Professor (Docent) at University of HelsinkiZweryfikowany adres z oulu.fi
- Abhigyan SarkarIMT GhaziabadZweryfikowany adres z imt.edu
Obserwuj
M S Balaji (Balaji Makam)
Professor of Marketing, Rennes School of Business, France
Zweryfikowany adres z rennes-sb.com - Strona główna