Follow
Mariusz Kolczyński
Mariusz Kolczyński
Verified email at us.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Strategie komunikowania politycznego
M Kolczyński
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2008
1502008
Marketing polityczny: kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań
M Kolczyński, J Sztumski
Śla̜sk, 2003
712003
Wojna na wrażenia: strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
M Kolczyński, M Mazur
Wydawnictwo Sejmowe, 2007
482007
Broń masowego wrażenia: kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
M Kolczyński, M Mazur
Wydawnictwo Sejmowe, 2009
272009
Mediatyzacja kampanii politycznych
M Kolczyński, M Mazur, S Michalczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009
162009
Innowacyjne i społeczne oddziaływanie specjalnych stref ekonomicznych i klastrów w Polsce
M Kolczyński, W Wojtasik
Towarzystwo Inicjatyw Naukowych, 2010
132010
Zarys socjologii organizacji
M Kolczyński, J Sztumski
GWSH, 2003
112003
Hejt internetowy jako narzędzie dekompozycji wizerunku politycznego
M Kolczyński
Studia Politologiczne 45, 128-143, 2017
102017
Strategia komunikacyjna Konfederacji w wyborach w 2019 roku–próba rekonstrukcji
M Kolczyński
Studia Politologiczne 55 (55), 259-276, 2020
92020
„Substitute Candidate” in Polish Campaign Practice
M Kolczyński
Political Preferences, 19-33, 2015
92015
Obraz prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej (2011) w wybranych tytułach prasy polskiej
M Kolczyński
GNOME–Wydawnictwa Naukowe i Artystyczne, Katowice, 2013
92013
Strategia wysokiego ryzyka–wyborczy rebranding Jarosława Kaczyńskiego
M Kolczyński
Studia Politologiczne 19, 224-246, 2011
92011
Stronniczość mediów w bipolarnym środowisku politycznym. Tygodnik „Polityka” w kampaniach wyborczych 2015 roku
M Kolczyński
Polityka i Społeczeństwo 15 (01), 33-47, 2017
82017
Newralgiczne obszary doradztwa politycznego
M Kolczyński
82014
Współczesne komunikowanie polityczne: między propagandą a marketingiem politycznym
M Kolczyński
62005
Samorządność a przynależność partyjna
M Kolczyński, M Faracik-Nowak
Political preferences 7, 81-91, 2013
52013
War and peace journalism in the coverage of the 2020 US presidential election
R Norström, M Kolczyński
42021
Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013
M Kolczyński
Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 139-150, 2014
32014
Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku: komunikat z badań
B Biskup, K Churska-Nowak, S Drobczyński, A Hess, M Kolczyński, ...
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012
32012
Kampania zmarnowanych szans–polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku,[w:] Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego, red
M Kolczyński
B. Dobek-Ostrowska, Wrocław, 2005
32005
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20