Mariusz Kolczyński
Mariusz Kolczyński
Verified email at us.edu.pl
TitleCited byYear
Strategie komunikowania politycznego
M Kolczyński
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2008
822008
Marketing polityczny: kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań
M Kolczyński, J Sztumski
Śla̜sk, 2003
482003
Wojna na wrażenia: strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
M Kolczyński, M Mazur
Wydawn. Sejmowe, 2007
272007
Broń masowego wrażenia: kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
M Kolczyński, M Mazur
Wydawnictwo Sejmowe, 2009
162009
Obraz prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej (2011) w wybranych tytułach prasy polskiej
M Kolczyński
GNOME–Wydawnictwa Naukowe i Artystyczne, Katowice, 2013
82013
Innowacyjne i społeczne oddziaływanie specjalnych stref ekonomicznych i klastrów w Polsce
M Kolczyński, W Wojtasik
Towarzystwo Inicjatyw Naukowych, 2010
82010
Zarys socjologii organizacji
M Kolczyński, J Sztumski
GWSH, 2003
72003
Mediatyzacja kampanii politycznych
M Kolczyński, M Mazur, S Michalczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009
52009
„Substitute Candidate” in Polish Campaign Practice
M Kolczyński
Political Preferences, 19-33, 2015
42015
Strategia wysokiego ryzyka–wyborczy rebranding Jarosława Kaczyńskiego
M Kolczyński
Studia Politologiczne 19, 2010
42010
Samorządność a przynależność partyjna
M Kolczyński, M Faracik-Nowak
Political Preferences 7, 81-91, 2013
32013
Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku
B Biskup, K Churska-Nowak, S Drobczyński, A Hess, M Kolczyński, ...
Komunikat z badań, 2012
32012
Newralgiczne obszary doradztwa politycznego
M Kolczyński
Roczniki Nauk Społecznych 42 (1), 21-37, 2017
22017
Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013
M Kolczyński
Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 139-150, 2014
22014
W pułapce politycznej rutyny-reklama polityczna w kampanii parlamentarnej'2011
M Kolczyński
Roczniki Nauk Społecznych 40 (3), 33-53, 2012
22012
Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna
M Kolczyński
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, 2005
12005
„Marketing partyjny-w drodze do personalizacji dyskursu politycznego”,[w:] D
M Kolczyński
Walczak-Duraj (red.),„Marketing polityczny a postawy i zachowania wyborcze …, 2002
12002
2015-elections in Poland and Spain and their consequences
M Kolczyński, M Myśliwiec, MJP del Pozo, S Univerzita
Silesian University. Faculty of Public Policies in Opava, 2017
2017
Stronniczość mediów w bipolarnym środowisku politycznym. Tygodnik „Polityka” w kampaniach wyborczych 2015 roku
M Kolczyński
Polityka i Społeczeństwo 15 (1), 33-47, 2017
2017
Changes in Voting Behaviours in Poland after 1989
M KOLCZYŃSKI, A TURSKA-KAWA
First published in 2016 by, 111, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20