Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 103 | 55 |
h-indeks | 6 | 4 |
i10-indeks | 3 | 1 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ana Belén Fernández SoutoProfesora Titular de Comunicación Audiovisual y Publicidad (Universidade de Vigo)Zweryfikowany adres z uvigo.es
- Silvia García-MirónUniversidad de Vigo, grupo SEPCOM (Investigación en Comunicación para el Servicio Público)Zweryfikowany adres z uvigo.es
- Francesca Di Virgilioassociate professor of organizational design and human resources management, University of MoliseZweryfikowany adres z unimol.it
- Juan Enrique Gonzálvez VallésUniversidad Complutense de MadridZweryfikowany adres z ucm.es
- Alba López BolásUniversidad Internacional de La RiojaZweryfikowany adres z unir.net
- Verónica Crespo-PereiraProf. Ayte. Dra. Área de Comercialización e Investigación de Mercados. Universidade da Coruña.Zweryfikowany adres z udc.es
- Montse Vázquez GestalProfesora Titular de Comunicación Audiovisual y Publicidad (Universidade de Vigo)Zweryfikowany adres z uvigo.es
- JOSE IGNACIO NIÑO GONZALEZProfesor Titular (UCM)Zweryfikowany adres z ucm.es
- DAVID CALDEVILLA DOMÍNGUEZCatedrático de Ciencias de la InformaciónZweryfikowany adres z ucm.es
Obserwuj
Mónica Valderrama Santomé
Ph.D. Advertising and Public Relations University of Vigo, Spain.
Zweryfikowany adres z uvigo.es - Strona główna