Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4121 | 3133 |
h-indeks | 26 | 23 |
i10-indeks | 32 | 30 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Matthew DiemerUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Meagan O'Malley, Ph.D.California State University, SacramentoZweryfikowany adres z csus.edu
- Regina J. Giraldo-GarciaAssistant Professor of Research Methods. Teachers College. Ball State UniversityZweryfikowany adres z bsu.edu
- Marybeth ShinnVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Luke J. RapaAssociate Professor, Education and Human Development, Clemson UniversityZweryfikowany adres z clemson.edu
- Tyler L. RenshawAssociate Professor, Psychology Department, Utah State UniversityZweryfikowany adres z usu.edu
- Katie EklundAssociate Professor, Department of Educational Psychology, University of Wisconsin-MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- Carol T. NixonCenters for Disease Control and PreventionZweryfikowany adres z evaluationdesign.net
- Douglas D. PerkinsCommunity Research & Action, Human & Org. Development, Peabody College, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Kimberly D. BessVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Alessio VienoZweryfikowany adres z unipd.it
- Massimo SantinelloProfessor of Community Psychology, University of PadovaZweryfikowany adres z unipd.it
Obserwuj
Adam Voight
Associate Professor, Levin College of Public Affairs and Education, Cleveland State University
Zweryfikowany adres z csuohio.edu - Strona główna