Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7438 | 6484 |
h-indeks | 39 | 38 |
i10-indeks | 50 | 48 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko26 artykułów
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Luis V. CasalóCatedrático de Universidad - Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Carlos Flavián (ORCID 0000-0001-71...Full Professor of Marketing (University of Zaragoza; SPAIN)Zweryfikowany adres z unizar.es
- Alfredo Pérez-RuedaUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationZweryfikowany adres z tue.nl
- Miguel Guinalíu BlascoUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Sergio Ibáñez-Sánchez (ORCID:0000-...University of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Carlos Orus SanclementeProfessor of Marketing, Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Sergio BartaUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Elena Fraj AndrésSenior Lecturer in Marketing at the University of Zaragoza (Spain)Zweryfikowany adres z unizar.es
- R. P. BagozziProfessor of Behavioral Science in Management, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Charles F. HofackerPersis Rockwood Professor of Marketing, Florida State UniversityZweryfikowany adres z business.fsu.edu
- Russell BelkYork UniversityZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Khaoula AKDIMPh.D in Marketing and Market Research (University of Zaragoza, Spain)Zweryfikowany adres z unizar.es
Obserwuj
Daniel Belanche
Assistant Professor, Universidad de Zaragoza
Zweryfikowany adres z unizar.es - Strona główna