Obserwuj
dr hab. Aleksandra Seklecka, prof. UMK
dr hab. Aleksandra Seklecka, prof. UMK
Institute of Information and Communication, Nicolaus Copernicus University, Toruń
Zweryfikowany adres z umk.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Metodologia badań politologicznych
R Bäcker, M Wincławska, J Rak, L Czechowska, G Gadomska, J Gajda, ...
512016
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP
A Seklecka
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2017
122017
„Alternatywne światy”, czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w „Faktach” TVN i „Wiadomościach” TVP
A Seklecka
Political Preferences, 131-152, 2017
102017
Polityka–media, manipulacja medialna
A Seklecka
Toruń, 2012
62012
Wybory 2010. Media i marketing polityczny
M Jeziński, W Peszyński, A Seklecka
Toruń: Wydawnictwo Naukowe UMK, 2012
52012
Nowe media. Między dziennikarstwem obywatelskim a polityką
M Jeziński, A Seklecka, Ł Wojtkowski
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
42014
Polish privacy media discourse: Privacy as imposed policies
Ł Wojtkowski, B Brodzińska-Mirowska, A Seklecka
Media and Communication 8 (2), 302-313, 2020
32020
ROLA SONDAZY W POLSKIEJ KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2010 ROKU
W Peszynski, A Seklecka
Studia Wyborcze, 27, 2010
32010
Pełnomocnik Rządu do spraw Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn: geneza-powstanie-działalność
A Seklecka
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007
32007
Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji.
A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 41, 249-265, 2014
22014
The picture (s) of campaign. The 2011 electoral campaign in major news bulletins
A Seklecka
Political Preferences, 153-167, 2013
22013
Media a Polacy: Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
J Wojsław, Z Sokół, A Trudzik, T Gackowski, S Czapnik, A Seklecka, ...
Oficyna Wydawnicza AFM, 2012
22012
Polityka, media, manipulacja medialna: przypadek Polski po 1989 roku
A Seklecka
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
22011
Nowe media we współczesnym społeczeństwie
M Jeziński, A Seklecka, Ł Wojtkowski
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2011
22011
Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku
W Peszyński, A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 19, 127-139, 2008
22008
Commercialization of the Media-TVP Case
A Seklecka
Polish Pol. Sci. YB 41, 461, 2012
12012
Wybory do Parlamentu Europejskiego: media i marketing polityczny
M Jeziński, W Peszyński, A Seklecka
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa" Dom Organizatora", 2010
12010
Polityczne aspekty nowych mediów
M Jeziński, A Seklecka, W Peszyński
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
12010
Relacjonowanie wojny w kontekście bezpieczeństwa-badania polskich i ukraińskich dziennikarzy
A Seklecka, A Węglińska, T Razumenko
Rocznik Bezpieczeństwa Międzynarodowego 17 (2), 102-122, 2023
2023
Metodologie łączenia analizy treści z analizą dyskursu. Przykład badań nad dyskursem medialnym dotyczącym inwigilacji i prywatności
A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 78, 195-208, 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20