Follow
dr hab. Aleksandra Seklecka, prof. UMK
dr hab. Aleksandra Seklecka, prof. UMK
Institute of Information and Communication, Nicolaus Copernicus University, Toruń
Verified email at umk.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Metodologia badań politologicznych
R Bäcker, M Wincławska, J Rak, L Czechowska, G Gadomska, J Gajda, ...
512016
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP
A Seklecka
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2017
122017
„Alternatywne światy”, czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w „Faktach” TVN i „Wiadomościach” TVP
A Seklecka
Political Preferences, 131-152, 2017
102017
Polityka–media, manipulacja medialna
A Seklecka
Toruń, 2012
62012
Wybory 2010. Media i marketing polityczny
M Jeziński, W Peszyński, A Seklecka
Toruń: Wydawnictwo Naukowe UMK, 2012
52012
Nowe media. Między dziennikarstwem obywatelskim a polityką
M Jeziński, A Seklecka, Ł Wojtkowski
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
42014
Polish privacy media discourse: Privacy as imposed policies
Ł Wojtkowski, B Brodzińska-Mirowska, A Seklecka
Media and Communication 8 (2), 302-313, 2020
32020
ROLA SONDAZY W POLSKIEJ KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2010 ROKU
W Peszynski, A Seklecka
Studia Wyborcze, 27, 2010
32010
Pełnomocnik Rządu do spraw Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn: geneza-powstanie-działalność
A Seklecka
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007
32007
Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji.
A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 41, 249-265, 2014
22014
The picture (s) of campaign. The 2011 electoral campaign in major news bulletins
A Seklecka
Political Preferences, 153-167, 2013
22013
Media a Polacy: Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
J Wojsław, Z Sokół, A Trudzik, T Gackowski, S Czapnik, A Seklecka, ...
Oficyna Wydawnicza AFM, 2012
22012
Polityka, media, manipulacja medialna: przypadek Polski po 1989 roku
A Seklecka
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
22011
Nowe media we współczesnym społeczeństwie
M Jeziński, A Seklecka, Ł Wojtkowski
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2011
22011
Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku
W Peszyński, A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 19, 127-139, 2008
22008
Commercialization of the Media-TVP Case
A Seklecka
Polish Pol. Sci. YB 41, 461, 2012
12012
Wybory do Parlamentu Europejskiego: media i marketing polityczny
M Jeziński, W Peszyński, A Seklecka
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa" Dom Organizatora", 2010
12010
Polityczne aspekty nowych mediów
M Jeziński, A Seklecka, W Peszyński
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
12010
Relacjonowanie wojny w kontekście bezpieczeństwa-badania polskich i ukraińskich dziennikarzy
A Seklecka, A Węglińska, T Razumenko
Rocznik Bezpieczeństwa Międzynarodowego 17 (2), 102-122, 2023
2023
Metodologie łączenia analizy treści z analizą dyskursu. Przykład badań nad dyskursem medialnym dotyczącym inwigilacji i prywatności
A Seklecka
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 78, 195-208, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20