Follow
Magdalena  Rzemieniak
Magdalena Rzemieniak
Verified email at pollub.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Business simulation games in forming of students’ entrepreneurship
M Wawer, M Milosz, P Muryjas, M Rzemieniak
International Journal of Euro-Mediterranean Studies 3 (1), 49-71, 2010
862010
Employer branding in the context of the company’s sustainable development strategy from the perspective of gender diversity of generation Z
M Rzemieniak, M Wawer
Sustainability 13 (2), 828, 2021
732021
The impact of the VUCA environment on the digital competences of managers in the power industry
A Nowacka, M Rzemieniak
Energies 15 (1), 185, 2021
522021
Kryzys i przetrwanie w marketingu
MK Nowakowski, ML Rzemieniak
442003
Measuring the effectiveness of online advertising campaigns inthe aspect of e-entrepreneurship
M Rzemieniak
Procedia Computer Science 65, 980-987, 2015
352015
Zarządzanie niematerialnymi wartościami przedsiębiorstw
M Rzemieniak
Dom Organizatora, TNOiK, Toruń, 2013
332013
Comparison of machine learning methods for image reconstruction using the LSTM classifier in industrial electrical tomography
G Kłosowski, T Rymarczyk, K Niderla, M Rzemieniak, A Dmowski, M Maj
Energies 14 (21), 7269, 2021
222021
Mystery Shopping w budowaniu tożsamości organizacyjnej
ML Rzemieniak, E Tokarz
Politechnika Lubelska, 2011
142011
Machine learning and deterministic approach to the reflective ultrasound tomography
D Majerek, T Rymarczyk, D Wójcik, E Kozłowski, M Rzemieniak, ...
Energies 14 (22), 7549, 2021
132021
Badania marketingowe w podejmowaniu decyzji menedżerskich
ML Rzemieniak
Politechnika Lubelska, 2012
122012
Wewnętrzne public relations w sytuacjach kryzysowych
ML Rzemieniak, K Kamińska
Politechnika Lubelska, 2012
102012
Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników
M Rzemieniak, M Wawer
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
82012
Promocja przedsiębiorstwa i produktu
B Szymoniuk, M Rzemieniak, A Jachim, S Skowron
Wydawnictwo Uczelniane PL, 1998
81998
Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI wieku: czynniki wzrostu
E Frejtag-Mika, J Gołębiewski, W Matwiejczuk, B Mickiewicz, ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2015
72015
Marketingowe aspekty Second life
M Rzemieniak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 569-578, 2010
72010
Using machine learning in electrical tomography for building energy efficiency through moisture detection
G Kłosowski, A Hoła, T Rymarczyk, M Mazurek, K Niderla, M Rzemieniak
Energies 16 (4), 1818, 2023
62023
The impact of the VUCA environment on the digital competences of managers in the power industry. Energies 15 (1), 185
A Nowacka, M Rzemieniak
62022
New tendencies in consumer behaviour–a marketing perspective
M Rzemieniak
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
62018
Tożsamość w sieciach organizacyjnych
M Rzemieniak
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 125-142, 2016
62016
The effectiveness of online advertising of companies in Poland
M Rzemieniak, F Iannuli
Polish Journal of Management Studies 12, 2015
62015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20