Obserwuj
Anna Irena Szymańska
Anna Irena Szymańska
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie / Krakow University of Economics
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Role of modern factors in the process of choosing a location of an enterprise
M Płaziak, AI Szymańska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 120, 72-83, 2014
322014
Polskie gospodarstwa agroturystyczne jako przedsiębiorstwa rodzinne
S Dorocki, AI Szymańska, ZK Małgorzata
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 13, 45 - 60, 2012
282012
Marketing transakcji a marketing relacji
D Dziedzic, AI Szymańska
Spis treœci, 205, 2011
282011
Spatial conditions for agritourism development on the example of Poland and France
S Dorocki, T Rachwał, AI Szymańska, M Zdon-Korzeniowska
Current Issues of Tourism Research 2 (2), 20-29, 2013
272013
Globalizacja a nowe koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem
AI Szymańska
Przedsiębiorczość-Edukacja, 360-372, 2012
272012
Metodyczne problemy badań preferencji konsumenckich
A Szymańska
Zeszyty Naukowe AE w Krakowie 739 (2007), 1-18, 2007
242007
Klasyczne czynniki w procesie lokalizacji przedsiębiorstwa na wybranych przykładach
AI Szymańska, M Płaziak
Przedsiębiorczość-Edukacja 10, 71-84, 2014
222014
Przedsiębiorstwa agroturystyczne w gospodarce opartej na wiedzy
S Dorocki, AI Szymańska, M Zdon-Korzeniowska
Studies of the Industrial Geography Commission of the Polish Geographical …, 2013
222013
Importance of personal factor in decisions on locating enterprises
M Płaziak, AI Szymańsk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 110, 373-380, 2014
172014
Polskie gospodarstwa agroturystyczne w dobie kryzysu gospodarczego
S Dorocki, AI Szymańska, M Zdon-Korzeniowska
Przedsiębiorczość-Edukacja 9, 175-184, 2013
172013
Wpływ innowacyjności na konkurencyjność przedsiębiorstw
AI Szymańska
Strategie rozwoju organizacji. Kraków: Wydawnictwo Mfiles. pl, 183-197, 2012
172012
Czynniki warunkujące atrakcyjność dokonywania zakupów na placach targowych Krakowa
M Płaziak, AI Szymańska
Przedsiębiorczość-Edukacja 12, 217-232, 2016
152016
Preferencje konsumenckie i ich determinanty
AI Szymańska
Zeszyty Naukowe WSEI 8, 67-86, 2012
152012
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw produkcyjnych a preferencje konsumentów
AI Szymańska
Studies of the Industrial Geography Commission of the Polish Geographical …, 2012
152012
Lokalizacja ośrodków kontroli i zarządzania elementem stabilności gospodarczej ośrodków miejskich w Europie Środkowo-Wschodniej
P Raźniak, S Dorocki, A Winiarczyk-Raźniak, M Płaziak, AI Szymańska
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 30 (2 …, 2016
142016
Enterprise and classical factors of its location on the market
AI Szymańska, M Płaziak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 120, 13-22, 2014
142014
Badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem kompozycyjnej metody badań MDPREF
AI Szymańska
Marketing i Rynek, 23-30, 2011
142011
The importance of the sharing economy in improving the quality of life and social integration of local communities on the example of virtual groups
AI Szymańska
Land 10 (7), 754, 2021
132021
Factors considered in location of construction enterprises in the Małopolska Region
AI Szymańsk, M Płaziak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 110, 381-389, 2014
132014
Sharing economy jako nowy trend w zachowaniach konsumentów
AI Szymańska
Marketing i Rynek, 417-425, 2017
122017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20