Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 11929 | 5786 |
h-indeks | 36 | 26 |
i10-indeks | 66 | 44 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Karen SwanUniversity of Illinois SpringfieldlZweryfikowany adres z uis.edu
- Stefan StenbomKTH Royal Institute of TechnologyZweryfikowany adres z kth.se
- Dr. Nathaniel OstashewskiEd.D, M.Ed, B.Ed, B.Sc.Zweryfikowany adres z athabascau.ca
- Peter SheaProfessor, University at Albany, School of Education, Educational Theory and PracticeZweryfikowany adres z albany.edu
- Stefan HrastinskiProfessor, KTH Royal Institute of TechnologyZweryfikowany adres z kth.se
- Sanjaya MishraCommonwealth of LearningZweryfikowany adres z col.org
- Marguerite KooleUniversity of Saskatchewan, College of Education (previously affiliated with Athabasca University)Zweryfikowany adres z usask.ca
- zehra akyolDr.Zweryfikowany adres z calgarypolice.ca
- Olle BälterKTH Royal Institute of TechnologyZweryfikowany adres z kth.se
- Albert SangràDirector, UNESCO Chair in Education & Technology for Social Change, Universitat Oberta de CatalunyaZweryfikowany adres z uoc.edu
- Natasha BoskicUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z ubc.ca
- Rory McGrealProfessor, Technology Enhanced Knowledge Research Institute, Athabasca UniversityZweryfikowany adres z athabascau.ca
- Norm FriesenProfessor, Educational Technology, Boise State UniversityZweryfikowany adres z boisestate.edu
- Lena GumaeliusDepartment of Learning, ECE, KTHZweryfikowany adres z kth.se
Obserwuj
M. Cleveland-Innes
Professor, Education Innovation, Athabasca University/Visiting Professor of Pedagogy, Mid-Sweden
Zweryfikowany adres z athabascau.ca - Strona główna