Obserwuj
Agnieszka Łukasik-Turecka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Disinformation in the Media Space During the War in Ukraine: How did Kremlin's Fake News Blame Ukraine, the USA and NATO for the Invasion
M Musiał-Karg, A Łukasik-Turecka
The War in Ukraine. (Dis)information – Perception – Attitudes, 13-38, 2023
52023
Zmiana usytuowania radia w komunikowaniu politycznym
A Łukasik-Turecka
52018
Poparcie kandydata przez lidera partii a decyzje wyborców. Badania elektoratu
A Łukasik-Turecka
Political Preferences, 121-132, 2015
52015
Radiowa reklama wyborcza-polecać czy odradzać (uwagi politologa)
A Łukasik-Turecka
Roczniki Nauk Społecznych 42 (1), 95-109, 2014
52014
Audytywna reklama wyborcza na przykładzie nieodpłatnych audycji komitetów wyborczych w Polskim Radiu Lublin (wybory parlamentarne 2011 r.),[w:] Artur Jan Kukuła (red.)
A Łukasik-Turecka
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy, Warszawa: Wydawnictwo Difin, 2013
52013
Wizerunek Wałęsy w świetle jego wypowiedzi
A Łukasik-Turecka
Wydawnictwo POLIHYMNIA Sp. z oo, 2000
52000
Kobiety w polityce
M Banaś
Kraków: Księgarnia Akademicka, 2017
42017
Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie
M Adamik-Szysiak, A Łukasik-Turecka, B Romiszewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016
42016
Kobiety w jednostkach samorządu terytorialnego w dobie debaty nad parytetami i kwotami
A Łukasik-Turecka
Roczniki Nauk Społecznych 41 (1), 73-85, 2013
42013
Digital Disinformation During the 2020 Parliamentary Elections in Lithuania
MM A Łukasik-Turecka
Digital Communication and Populism in Times of Covid-19. Cases, Strategies …, 2023
32023
Język propagandy politycznej: Analiza wypowiedzi Donalda Tuska. W: JW Wołoszyn (Red.)
A Łukasik-Turecka
Propaganda w systemach demokratycznych i niedemokratycznych, 203-224, 2015
32015
Kwoty na listach wyborczych w 2011 roku. Przedwyborcza debata zwolenników i przeciwników parytetów
A Łukasik-Turecka
Roczniki Nauk Społecznych 40 (3), 127-138, 2012
32012
Sprawozdanie z webinarium pt. Eksperci w mediach–interpretatorzy, tłumacze rzeczywistości czy aktorzy komunikowania politycznego?
A Łukasik-Turecka
Studia i Analizy Nauk o Polityce, 137-140, 2021
22021
Медицинские эксперты как новые участники политической коммуникации в Европе во время пандемии COVID-19 на примере Польши и Латвии
A Łukasik-Turecka
Wschodni Rocznik Humanistyczny 18 (nr 4), 123-132, 2021
2*2021
Społeczne postrzeganie przywództwa Jana Pawła II
A Łukasik-Turecka, A Zaręba
22020
Społeczne postrzeganie metody door-to-door
A Łukasik-Turecka
Political Preferences, 181-198, 2016
22016
Audytywna reklama wyborcza–przeżytek czy konieczność?
A Łukasik-Turecka
Zeszyty Prasoznawcze, 167-175, 2015
22015
Stosunek elektoratu do radiowych reklam wyborczych
A Łukasik-Turecka
Political Preferences, 51-60, 2014
22014
Marriage and Family in Putin’s Russia: State Ideology and the Discourse of the Russian Orthodox Church
M Składanowski, A Szabaciuk, A Łukasik-Turecka, C Smuniewski
Religions 14 (10), 1332, 2023
12023
Bezpieczeństwo Europy i Unii Europejskiej w czasach kryzysu
M Musiał-Karg
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu …, 2016
12016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20