Obserwuj
Katarzyna Dziewanowska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Value types in higher education–students’ perspective
K Dziewanowska
Journal of Higher Education Policy and Management 39 (3), 235-246, 2017
812017
Marketing doświadczeń: geneza i rozwój
K Dziewanowska, A Kacprzak
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
772013
Nowe oblicze marketingu—koncepcja marketingu doświadczeń
K Dziewanowska
Marketing i rynek 1 (20), 16-24, 2013
412013
Gospodarka doświadczeń: perspektywa polskiego konsumenta
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
352015
Dimensions of real and virtual consumer experiences
K Dziewanowska
Faculty of Management Working Paper Series, 1-55, 2015
302015
Relacje i lojalność klientów w marketingu
K Dziewanowska
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2012
282012
Generation Y’s expectations regarding their future employment relationships poses a challenge for their employers
K Dziewanowska, A Pearce, N Zupan
Journal of Human Resource Management 1, 1-12, 2016
272016
Wanting it all: the challenges of managing young talent in transition economies
N Zupan, K Dziewanowska, A Pearce
Baltic Journal of Management 12 (1), 63-85, 2017
232017
Value co-creation styles in higher education and their consequences. The Case of Poland
K Dziewanowska
UC Berkeley CSHE 10 (18), 2018
202018
Does a global young consumer exist? A comparative study of South Korea and Poland
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 47-61, 2015
162015
Social capital and value co-creation: the case of a polish car sharing company
G Tchorek, M Brzozowski, K Dziewanowska, A Allen, W Kozioł, M Kurtyka, ...
Sustainability 12 (11), 4713, 2020
152020
Współtworzenie wartości w marketingu: Przykład szkolnictwa wyższego
K Dziewanowska
Wydawnictwo CH Beck, 2018
152018
The empirical analysis of consumers’ attitudes towards experience realms
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Proceedings of Annual Paris Business Research Conference, 1-12, 2015
142015
Doświadczenia relacyjne w szkolnictwie wyższym i ich wpływ na wizerunek uczelni oraz lojalność studentów
K Dziewanowska
Handel Wewnętrzny 362 (3), 126-137, 2016
112016
Ekologiczna konsumpcja na pokaz. Analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania „eko-ikon”
K Dziewanowska, A Kacprzak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2013
102013
Wizerunki kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce
K Dziewanowska
Wydaw. Naukowe Wydziału Zarządzania UW, 2004
102004
Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności
K Dziewanowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 12, 473, 2007
92007
Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów–wyniki badań jakościowych
K Dziewanowska, A Kacprzak
Studia Ekonomiczne, 18-27, 2016
82016
Wykorzystanie koncepcji współtworzenia w nowym podejściu marketingowym
K Dziewanowska
Handel Wewnętrzny 3, 2013
82013
Investigating the influence of consumer socio-demographic characteristics on the preferred type of consumption experience
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of East European Management Studies 24 (4), 513-544, 2019
72019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20