Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10778 | 4281 |
h-indeks | 36 | 29 |
i10-indeks | 41 | 37 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z sem.tsinghua.edu.cn
- Steven ShuganUniversity of FloridaZweryfikowany adres z warrington.ufl.edu
- Scott FayProfessor of Marketing, Syracuse UniversityZweryfikowany adres z syr.edu
- Eitan gerstnerProfessor Emeritus of Management, Technion, IsraelZweryfikowany adres z technion.ac.il
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoZweryfikowany adres z ucsd.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceZweryfikowany adres z lse.ac.uk
- sunder kekrecarnegie mellonZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Laurens DeboTuck School of Business, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z tuck.dartmouth.edu
- Qiong (Chiong) WangUniversity of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
Obserwuj
Jinhong Xie (谢劲红)
JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of Florida
Zweryfikowany adres z ufl.edu - Strona główna