Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9996 | 6246 |
h-indeks | 34 | 27 |
i10-indeks | 43 | 39 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Michel LarocheRoyal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Mohammad Reza HabibiAssociate Professor, Marketing, California State University, FullertonZweryfikowany adres z fullerton.edu
- Ebrahim MazaheriLazaridis School of Business & Economics, Wifrid Laurier UniversityZweryfikowany adres z wlu.ca
- Nick HajliAI Strategist and Professor in Digital Strategy, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Marcelo Vinhal NepomucenoCanada Research Chair in Consumer Decision-Making, Associate Professor of Marketing, HEC MontrealZweryfikowany adres z hec.ca
- jean-charles william chebatProfessor Emeritus , HEC-MontrealZweryfikowany adres z hec.ca
- Zhiyong YangProfessor of Marketing, Miami UniversityZweryfikowany adres z miamioh.edu
- Hatice Kizgin, PhDUniversity of TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Boris BartikowskiKedge Business SchoolZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Hamid ShirdastianAssistant Professor in Marketing Analytics, Williams School of Business - Bishop's UniversityZweryfikowany adres z ubishops.ca
- Ramdas ChandraNova Southeastern UniversityZweryfikowany adres z nova.edu
- Nripendra P. Rana, PhD, SFHEAProfessor in Marketing at College of Business and Economics, Qatar University, Doha, QatarZweryfikowany adres z qu.edu.qa
- Isar KianiAssistant Professor of Marketing, St. John Fisher CollegeZweryfikowany adres z sjfc.edu
- Shimi Naurin AhmadMorgan State UniversityZweryfikowany adres z morgan.edu
- Chun ZhangUniversity of DaytonZweryfikowany adres z udayton.edu