Follow
Stefan T. Kwiatkowski
Stefan T. Kwiatkowski
Associate Professor (dr hab.), Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Wydział Nauk
Verified email at chat.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Uwarunkowania skuteczności zawodowej kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne
ST Kwiatkowski
38*2018
Znaczenie kształcenia społeczno-emocjonalnego w rozwijaniu kluczowych kompetencji współczesnych nauczycieli
ST Kwiatkowski
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela. Aspekty …, 2017
212017
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela
S Kwiatkowski, D Walczak
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017
152017
Radzenie sobie ze stresem w zawodzie nauczyciela–raport z badań
ST Kwiatkowski
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia …, 2019
122019
System kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Singapurze. Między utopijną wizją a rzeczywistością
ST Kwiatkowski, I Nowosad
Studia Edukacyjne, 147-171, 2018
122018
Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 – perspektywa relacji nauczyciel-uczeń
ST Kwiatkowski
Studia z Teorii Wychowania 12 (3), 45-70, 2021
112021
Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego
ST Kwiatkowski
Studia z teorii wychowania 7 (4 (17)), 117-155, 2016
102016
Sukces w zawodzie nauczyciela w świetle wiedzy o różnicach indywidualnych
ST Kwiatkowski
Ruch Pedagogiczny 1, 19-34, 2015
92015
Stopień dopasowania zawodowego studentów pedagogiki w kontekście psychopedagogicznego paradygmatu przystosowania człowieka do pracy
ST Kwiatkowski
Ruch Pedagogiczny, 101-118, 2013
92013
Właściwa rekrutacja do zawodu nauczyciela jako przejaw odpowiedzialności za losy przyszłych pokoleń
ST Kwiatkowski
Odwaga odpowiedzialności. Demokratyczne przemiany życia społecznego w …, 2019
72019
Kształcenie społeczno-emocjonalne nauczycieli szkół podstawowych – fakultatywność czy obligatoryjność?
ST Kwiatkowski
O nową jakość edukacji nauczycieli, 327-349, 2017
72017
Charakterystyki wewnętrzne studentów wczesnej edukacji w świetle porównań międzygrupowych
ST Kwiatkowski
Ruch Pedagogiczny, 49-70, 2015
62015
Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych
ST Kwiatkowski
Studia z Teorii Wychowania 9 (3 (24)), 105-154, 2018
52018
Idea edukacji społeczno-emocjonalnej jako narzędzie optymalizujące efektywność procesu kształcenia uczniów i nauczycieli
ST Kwiatkowski
Studia z Teorii Wychowania 7 (2 (15)), 109-136, 2016
52016
Innowacje we współczesnym systemie kształcenia nauczycieli w kontekście kształtowania inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych
ST Kwiatkowski
W: R. Nowakowska-Siuta (red.) Bliżej siebie. Edukacja i dialog w grupie …, 2015
52015
Czynniki warunkujące radzenie sobie nauczycieli szkół podstawowych z wyzwaniami zawodowymi – relacja z badań
ST Kwiatkowski
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 90-107, 2018
3*2018
Kształtowanie kompetencji społecznych nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego
ST Kwiatkowski
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 2015
32015
Osobowość studentów pedagogiki w ujęciu Pięcioczynnikowego Modelu Osobowości
ST Kwiatkowski
Ruch Pedagogiczny, 73-86, 2014
32014
Relationship between religiousness and mental health
ST Kwiatkowski, R Nowakowska-Siuta
Studia z Teorii Wychowania 12 (4(37)), 9-25, 2021
22021
Wsparcie dla początkujących nauczycieli. Analiza programów wprowadzających do zawodu nauczyciela
ST Kwiatkowski
Polityka oświatowa w perspektywie porównawczej, 161-186, 2018
2*2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20