Uwarunkowania skuteczności zawodowej kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne ST Kwiatkowski | 38* | 2018 |
Znaczenie kształcenia społeczno-emocjonalnego w rozwijaniu kluczowych kompetencji współczesnych nauczycieli ST Kwiatkowski Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela. Aspekty …, 2017 | 21 | 2017 |
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela S Kwiatkowski, D Walczak Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017 | 15 | 2017 |
Radzenie sobie ze stresem w zawodzie nauczyciela–raport z badań ST Kwiatkowski Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia …, 2019 | 12 | 2019 |
System kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Singapurze. Między utopijną wizją a rzeczywistością ST Kwiatkowski, I Nowosad Studia Edukacyjne, 147-171, 2018 | 12 | 2018 |
Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 – perspektywa relacji nauczyciel-uczeń ST Kwiatkowski Studia z Teorii Wychowania 12 (3), 45-70, 2021 | 11 | 2021 |
Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego ST Kwiatkowski Studia z teorii wychowania 7 (4 (17)), 117-155, 2016 | 10 | 2016 |
Sukces w zawodzie nauczyciela w świetle wiedzy o różnicach indywidualnych ST Kwiatkowski Ruch Pedagogiczny 1, 19-34, 2015 | 9 | 2015 |
Stopień dopasowania zawodowego studentów pedagogiki w kontekście psychopedagogicznego paradygmatu przystosowania człowieka do pracy ST Kwiatkowski Ruch Pedagogiczny, 101-118, 2013 | 9 | 2013 |
Właściwa rekrutacja do zawodu nauczyciela jako przejaw odpowiedzialności za losy przyszłych pokoleń ST Kwiatkowski Odwaga odpowiedzialności. Demokratyczne przemiany życia społecznego w …, 2019 | 7 | 2019 |
Kształcenie społeczno-emocjonalne nauczycieli szkół podstawowych – fakultatywność czy obligatoryjność? ST Kwiatkowski O nową jakość edukacji nauczycieli, 327-349, 2017 | 7 | 2017 |
Charakterystyki wewnętrzne studentów wczesnej edukacji w świetle porównań międzygrupowych ST Kwiatkowski Ruch Pedagogiczny, 49-70, 2015 | 6 | 2015 |
Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych ST Kwiatkowski Studia z Teorii Wychowania 9 (3 (24)), 105-154, 2018 | 5 | 2018 |
Idea edukacji społeczno-emocjonalnej jako narzędzie optymalizujące efektywność procesu kształcenia uczniów i nauczycieli ST Kwiatkowski Studia z Teorii Wychowania 7 (2 (15)), 109-136, 2016 | 5 | 2016 |
Innowacje we współczesnym systemie kształcenia nauczycieli w kontekście kształtowania inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych ST Kwiatkowski W: R. Nowakowska-Siuta (red.) Bliżej siebie. Edukacja i dialog w grupie …, 2015 | 5 | 2015 |
Czynniki warunkujące radzenie sobie nauczycieli szkół podstawowych z wyzwaniami zawodowymi – relacja z badań ST Kwiatkowski Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 90-107, 2018 | 3* | 2018 |
Kształtowanie kompetencji społecznych nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego ST Kwiatkowski Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 2015 | 3 | 2015 |
Osobowość studentów pedagogiki w ujęciu Pięcioczynnikowego Modelu Osobowości ST Kwiatkowski Ruch Pedagogiczny, 73-86, 2014 | 3 | 2014 |
Relationship between religiousness and mental health ST Kwiatkowski, R Nowakowska-Siuta Studia z Teorii Wychowania 12 (4(37)), 9-25, 2021 | 2 | 2021 |
Wsparcie dla początkujących nauczycieli. Analiza programów wprowadzających do zawodu nauczyciela ST Kwiatkowski Polityka oświatowa w perspektywie porównawczej, 161-186, 2018 | 2* | 2018 |