Obserwuj
Agnieszka Stanimir
Agnieszka Stanimir
Zweryfikowany adres z ue.wroc.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Analiza korespondencji jako narzÄ™ dzie do badania zjawisk ekonomicznych
A Stanimir
1942005
Generation Y–characteristics of attitudes on labour market
A Stanimir
Mediterranean Journal of Social Sciences 6 (2, S5), 2015
362015
Analiza danych marketingowych
A Stanimir
Problemy, metody, przykłady. AE, Wrocław, 2006
232006
Analiza danych marketingowych: problemy, metody, przykłady
A Stanimir
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2006
212006
Wykorzystanie analizy korespondencji w badaniach marketingowych
A Stanimir
Zastosowania metod statystycznych w badaniach naukowych. StatSoft Polska, Kraków, 2008
182008
Generation Y on labour market–perception of work values and quality of job
A Stanimir
International Journal of Economic Sciences 9 (1), 2020
132020
Analiza korespondencji jako narzędzie do badania zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im
A Stanimir
Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 2005
122005
Analiza korespondencji jako narzędzie do badania zjawisk ekonomicznych (Correspondence Analysis as a Tool for the Study Economic Factors)
A Stanimir
92005
Tourism-Related Needs in the Context of Seniors’ Living and Social Conditions
K Przybysz, A Stanimir
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (22), 1-20, 2022
72022
Subjective assessment of seniors on the phenomenon of discrimination: Analysis against the background of the Europe 2020 Strategy implementation
K Przybysz, A Stanimir, M Wasiak
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
72021
Methods of a multivariate analysis of non-metric data in evaluating the generational perception of social characteristics
A Stanimir
Folia Oeconomica Stetinensia 20 (1), 390-407, 2020
72020
The attributes of inter-organizational relationships: Which fifteen of them really matter to software developers?
P Klimas, S Stańczyk, K Sachpazidu, A Stanimir, Ł Kuźmiński
Industrial Marketing Management 110, 1-16, 2023
62023
Pokolenie 65+. Perspektywa społeczno-ekonomiczna
A Stanimir, A Grześkowiak, K Przybysz, P Peternek
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2021
5*2021
Skłonność do zagranicznej mobilności młodszych i starszych osób
A Stanimir
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 257-266, 2015
52015
Participation in the labour market-Generation Y and other age groups
A Stanimir
Academic Journal of Interdisciplinary Studies 3 (3 Special Issue-June 2014), 2014
52014
Wykorzystanie analizy korespondencji w badaniu czynników różnicujących wyniki z dwóch części egzaminu gimnazjalnego uzyskanych przez uczniów z różnych obszarów terytorialnych …
A Blaczkowska, A Grześkowiak, A Król, A Stanimir
Przegląd Statystyczny (Statistical Review), 2, 2012
52012
Analiza wybranych aspektów wyników egzaminu gimnazjalnego
J Dziechciarz, A Błaczkowska, A Grześkowiak, A Król, A Stanimir
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, 2012
42012
The configuration of inter-organizational relationship features in the life cycle perspective
P Klimas, K Sachpazidu, S Stańczyk, M Nadolny, A Grześkowiak, ...
Journal of Organizational Change Management 35 (6), 846-867, 2022
32022
POSTRZEGANIE UNII EUROPEJSKIEJ PRZEZ PRYZMAT JAKOŚCI ŻYCIA – WYKORZYSTANIE METOD GRAFICZNEJ ANALIZY POWIĄZAŃ
A Stanimir
Metody ilościowe w ekonomii i biznesie - narzędzia i zastosowania, 98-126, 2021
3*2021
The Perception of the Generational Assessment of Selected Social Behaviour–A Confirmatory Factor Analysis
A Stanimir
Folia Oeconomica Stetinensia 20 (2), 346-360, 2020
32020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20