Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2020 | |
---|---|---|
Cytowania | 951 | 450 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoZweryfikowany adres z ucsd.edu
Anthony DukesProfessor and Robert E. Brooker Chair in Marketing, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
Mingyu (Max) JooAssociate Professor, University of California, RiversideZweryfikowany adres z ucr.edu
Bo CowgillColumbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
Shijie LuAssociate Professor of Marketing, University of Notre DameZweryfikowany adres z nd.edu
Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
Ron BermanAssociate Professor of Marketing, The Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
Yanhao 'Max' WeiUniversity of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
Mahdi MajbouriBabson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
John StraussProfessor of Economics, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
Shantanu DuttaProfessor of Marketing, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z marshall.usc.edu
Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
Obserwuj

Yi Zhu
Margaret J. Holden and Dorothy A. Werlich Endowed Professor, Carlson School of Management, UMN
Zweryfikowany adres z umn.edu - Strona główna