Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3297 | 1947 |
h-indeks | 21 | 18 |
i10-indeks | 32 | 24 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- John F. Sherry, Jr.Herrick Professor of Marketing Emeritus, Univ Notre DameZweryfikowany adres z nd.edu
- Pauline MaclaranProfessor of Marketing & Consumer ResearchZweryfikowany adres z rhul.ac.uk
- Martin WetzelsFull Professor of Marketing, EDHEC Business SchoolZweryfikowany adres z edhec.edu
- Aliakbar JafariUniversity of StrathclydeZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- Catherine DemangeotIESEG School of Management (LEM-CNRS)Zweryfikowany adres z ieseg.fr
- Aurelie BröckerhoffCentre for Trust, Peace and Social Relations, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Chris PulligBaylor UniversityZweryfikowany adres z baylor.edu
- Eva KipnisProfessor in Marketing, University of BradfordZweryfikowany adres z bradford.ac.uk
- Michelle F. WeinbergerAssociate Professor, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Ela VeresiuAssociate Professor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Markus GieslerProfessor of Marketing, York University, Schulich School of BusinessZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
Obserwuj
Luca M. Visconti
USI - Università della Svizzera italiana & ESCP Europe
Zweryfikowany adres z usi.ch - Strona główna