Obserwuj
Jolanta Bonar
Jolanta Bonar
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rozwijanie twórczości uczniów klas początkowych poprzez zadania dydaktyczne w toku kształcenia zintegrowanego
J Bonar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008
202008
Żywioły
KJ Szmidt, J Bonar
Lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym, WSiP, Warszawa, 1998
121998
Niewerbalne komunikowanie nauczyciela a efekty kształcenia uczniów klas I-III
J Bonar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997
121997
Żywioły: lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym: program edukacyjny
KJ Szmidt, J Bonar
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1998
111998
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału
J Bonar, A Maj
Problemy wczesnej edukacji 31 (4), 42-57, 2015
102015
Program edukacyjny „Żywioły”
KJ Szmidt, J Bonar
Lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym. Warszawa: WSiP, 1998
71998
Edukacyjna wartość dziecięcych pytań
J BONAR, A BUŁA
OD University Press, 2019
52019
Children’s experience of distance learning–the everyday life of first graders
J Bonar, Z Zbróg
Studies on the Theory of Education 13 (2 (39)), 103-117, 2022
42022
Poznać–Zrozumieć–Doświadczyć Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji
A Buła, J Bonar
Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011
42011
Using Creative Activities to Discover Children’s Understanding of the World
J Bonar
The New Educational Review 58 (4), 11-21, 2019
32019
Wspieranie postawy twórczej uczniów (i nauczycieli) na tle ogólnych założeń programowych wczesnej edukacji we Francji
J Bonar
Problemy Wczesnej Edukacji 7 (13 (1)), 124-130, 2011
32011
Triggering Children’s Ways of Conceptualizing the World (Through the Analysis of the Meaning of the Concept of the Horizon)
J Bonar
The New Educational Review 51, 104-114, 2018
12018
Dimorphic outlook on children's creative attitudes on the verge of education application of creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO)
K Krasoń, J Bonar, J Garbula, E Jaszczyszyn, A Nowak-Łojewska, ...
12015
Poznać–Zrozumieć–Doświadczyć Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji
J Bonar, A Buła
Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013
12013
Analysis of the Refinement Stage in the Implementation of a Group Project by Primary School Second-Graders
Z Zbróg, J Bonar
The New Educational Review 75, 203-214, 2024
2024
Dyskursywnie o dziecku i dzieciństwie–wprowadzenie w problematykę
M Wiśniewska-Kin, J Bonar
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023
2023
Everyday Educational Life of Younger School Age Students During the SARS-CoV-2 Pandemic
J Bonar
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 17 (2), 88-102, 2023
2023
Humour and creativity of younger school-age children
J Bonar
Issues in Childhood Care and Education 613 (8), 32-43, 2022
2022
Humor a twórczość dzieci w młodszym wieku szkolnym
J Bonar
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 613 (8), 32-43, 2022
2022
Filozofowanie jako sposób na rozwijanie samodzielności poznawczej dzieci w młodszym wieku szkolnym
J Bonar, A Buła, M Kwella
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce 17 (3 (66)), 27-39, 2022
2022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20