Rozwijanie twórczości uczniów klas początkowych poprzez zadania dydaktyczne w toku kształcenia zintegrowanego J Bonar Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008 | 20 | 2008 |
Żywioły KJ Szmidt, J Bonar Lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym, WSiP, Warszawa, 1998 | 12 | 1998 |
Niewerbalne komunikowanie nauczyciela a efekty kształcenia uczniów klas I-III J Bonar Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997 | 12 | 1997 |
Żywioły: lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym: program edukacyjny KJ Szmidt, J Bonar Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1998 | 11 | 1998 |
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału J Bonar, A Maj Problemy wczesnej edukacji 31 (4), 42-57, 2015 | 10 | 2015 |
Program edukacyjny „Żywioły” KJ Szmidt, J Bonar Lekcje twórczości w nauczaniu zintegrowanym. Warszawa: WSiP, 1998 | 7 | 1998 |
Edukacyjna wartość dziecięcych pytań J BONAR, A BUŁA OD University Press, 2019 | 5 | 2019 |
Children’s experience of distance learning–the everyday life of first graders J Bonar, Z Zbróg Studies on the Theory of Education 13 (2 (39)), 103-117, 2022 | 4 | 2022 |
Poznać–Zrozumieć–Doświadczyć Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji A Buła, J Bonar Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011 | 4 | 2011 |
Using Creative Activities to Discover Children’s Understanding of the World J Bonar The New Educational Review 58 (4), 11-21, 2019 | 3 | 2019 |
Wspieranie postawy twórczej uczniów (i nauczycieli) na tle ogólnych założeń programowych wczesnej edukacji we Francji J Bonar Problemy Wczesnej Edukacji 7 (13 (1)), 124-130, 2011 | 3 | 2011 |
Triggering Children’s Ways of Conceptualizing the World (Through the Analysis of the Meaning of the Concept of the Horizon) J Bonar The New Educational Review 51, 104-114, 2018 | 1 | 2018 |
Dimorphic outlook on children's creative attitudes on the verge of education application of creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO) K Krasoń, J Bonar, J Garbula, E Jaszczyszyn, A Nowak-Łojewska, ... | 1 | 2015 |
Poznać–Zrozumieć–Doświadczyć Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji J Bonar, A Buła Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013 | 1 | 2013 |
Analysis of the Refinement Stage in the Implementation of a Group Project by Primary School Second-Graders Z Zbróg, J Bonar The New Educational Review 75, 203-214, 2024 | | 2024 |
Dyskursywnie o dziecku i dzieciństwie–wprowadzenie w problematykę M Wiśniewska-Kin, J Bonar Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023 | | 2023 |
Everyday Educational Life of Younger School Age Students During the SARS-CoV-2 Pandemic J Bonar Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 17 (2), 88-102, 2023 | | 2023 |
Humour and creativity of younger school-age children J Bonar Issues in Childhood Care and Education 613 (8), 32-43, 2022 | | 2022 |
Humor a twórczość dzieci w młodszym wieku szkolnym J Bonar Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 613 (8), 32-43, 2022 | | 2022 |
Filozofowanie jako sposób na rozwijanie samodzielności poznawczej dzieci w młodszym wieku szkolnym J Bonar, A Buła, M Kwella Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce 17 (3 (66)), 27-39, 2022 | | 2022 |