Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5286 | 2014 |
h-indeks | 25 | 23 |
i10-indeks | 30 | 27 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckZweryfikowany adres z uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Zweryfikowany adres z ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenZweryfikowany adres z ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
Obserwuj
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Zweryfikowany adres z fm.ru.nl