Obserwuj
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Badania marketingowe na rynku business-to-business
A Kaniewska-Sęba, G Leszczyński, B Pilarczyk
Oficyna Ekonomiczna. OddziaĹ ‚Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006
372006
Marketing targowy: vademecum wystawcy (praca zbiorowa)
H Mruk, AA Kuca
Polska Korporacja Targowa, 2006
222006
Zastosowanie CETSCALE do pomiaru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych w Polsce
R Nestorowicz, A Kaniewska-Sęba
Marketing i Rynek, 501-517, 2014
192014
Internal communication as a marketing communications tool
A Rogala, A Kaniewska-Sęba
13th International Marketing Trends Conference, pod red. Françoise CONCHON …, 2013
182013
NEGATIVE EFFECTS OF PERSONALIZATION IN DIRECT MARKETING
A Kaniewska-Sęba, B Pilarczyk
International Journal of Arts & Sciences 7 (2), 89, 2014
132014
Polscy seniorzy–wyzwanie dla marketingu w XXI wieku
A Kaniewska-Sęba
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 145-158, 2016
122016
Promocja below the line (BTL)
A Kaniewska-Sęba
W: Komunikowanie się w marketingu. Red. H. Mruk. PWE, Warszawa, 63-66, 2004
6*2004
Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji
A Kaniewska-Sęba
Mruk (red.), Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań, 2008
42008
Opakowanie i marka jako atrybuty produktu
E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba
Pilarczyk, H. Mruk (red.), Kompendium wiedzy o marketingu, Warszawa: WN PWN, 2006
32006
Temperatura uczuć młodych Polaków wobec wybranych polskich polityków
A Kaniewska-Sęba, P Pawełczyk
Wrocławskie Studia Politologiczne 28, 91-104, 2020
22020
Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies
A Kaniewska-Sęba, B Pająk-Patkowska
Przegląd Politologiczny, 2017
22017
Skale do pomiaru postaw stosowane w badaniach wizerunku polityka
A Kaniewska-Sęba
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 267-276, 2016
22016
Application of Fractional Experiment in Evaluation of Direct Marketing Effectiveness
S Bialowas, A Kaniewska-Seba
International Journal of Business and Management 2, 1, 2014
22014
Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej-dylematy metodologiczne
A Kaniewska-Sęba
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 73-83, 2011
22011
Influence of industry characteristics on satisfaction-loyalty link on the Polish market
A Kaniewska-Sęba, P Kwiatek
17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central nad …, 2009
22009
Marketing communication in business relations-trends on the Polish market
A Kaniewska-Sęba, G Leszczyński
8th International Marketing Trends Conference, ESCP-AEP European School of …, 2009
22009
Możliwości zwiększania zwrotności w badaniach ankietowych wśród przedsiębiorstw
A Kaniewska-Sęba, G Leszczyński
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 552-561, 2006
22006
Wykorzystanie Internetu w marketingu nisz rynkowych
A Kaniewska, G Leszczyński
Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, 2001
2*2001
Studenci jako uczestnicy badań konsumenckich
A Kaniewska-Sęba
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician 65 (05), 45-65, 2020
12020
Wykorzystanie narzędzi marketingu mobilnego w komunikacji z klientami–przykłady z rynku produktów spożywczych
A Kaniewska-Sęba
Handel Wewnętrzny, 235-245, 2018
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20