Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5116 | 4827 |
h-indeks | 23 | 23 |
i10-indeks | 31 | 31 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- John C. BesleyEllis N. Brandt Professor, Michigan State University, Advertising and Public RelationsZweryfikowany adres z msu.edu
- Anthony DudoAssociate Professor, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z utexas.edu
- Chen LouAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Wei PengMichigan State University, ProfessorZweryfikowany adres z msu.edu
- Shaheen KanthawalaUniversity of AlabamaZweryfikowany adres z ua.edu
- Syed Ali HussainAssistant Professor, University of SharjahZweryfikowany adres z sharjah.ac.ae
- Hang LuAssistant Professor, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Haoran "Chris" ChuUniversity of FloridaZweryfikowany adres z ufl.edu
- Eunsin JooAssistant Professor, Chungnam National UniversityZweryfikowany adres z cnu.ac.kr
- Bree HoltzMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
Obserwuj
Shupei Yuan
袁姝培 Associate Professor, Northern Illinois University
Zweryfikowany adres z niu.edu - Strona główna