Obserwuj
Agnieszka Stopińska-Pająk
Agnieszka Stopińska-Pająk
Akademia WSB / WSB University
Zweryfikowany adres z wsb.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Andragogika w Drugiej Rzeczypospolitej: warunki rozwoju, problematyka, koncepcje
A Stopińska-Pająk
Uniwersytet Śląski, 1994
211994
" Szkoła starości"-być, aby się uczyć
A Piotrowska-Piątek
Chowanna, 11-23, 2009
122009
Edukacja dorosłych. Doradca zawodowy. Rynek pracy
A Stopińska-Pająk
Warszawa, WSiP, 2006
92006
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
A Stopińska-Pająk
Rocznik Andragogiczny 22, 289-300, 2015
82015
Edukacja wobec starości-tradycja i współczesność
A Stopińska-Pająk
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009
72009
Sąsiedzi u naszych drzwi–starość w perspektywie poruszonej mapy. W: A. Stopińska-Pająk, Z. Dacko-Pikiewicz (red.)
A Stopińska-Pająk
W starzejącej się Europie... Konteksty sąsiedztwa i dialogu we współczesnym …, 2018
62018
Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian
E Skibińska, H Solarczyk-Szwec, A Stopińska-Pająk
Materiały z II Zjazdu Andragogicznego Toruń, 15-16.05, 2013
52013
Uniwersytet ludowy w II Rzeczypospolitej
A Stopińska-Pająk
Społeczno-kulturowa przestrzeń spotkania i dialogu ludzi dorosłych,[w:] E …, 2010
52010
Uczący się dorosły w zmieniającym się świecie
A Fabiś, A Stopińska-Pająk
Wyższa Szkoła Administracji, 2010
52010
Edukacja dorosłych i poradnictwo zawodowe wobec wyzwań rynku pracy,[w:] A
A Stopińska-Pająk
Stopińska-Pająk (red.), Edukacja dorosłych. Doradca zawodowy. Rynek pracy …, 2006
52006
Edukacja dorosłych i poradnictwo zawodowe wobec wyzwań rynku pracy,[w:] Edukacja dorosłych
A Stopińska-Pająk
Doradca zawodowy. Rynek pracy, 9-19, 2006
52006
Tożsamościowy plecak–meandry rozwoju andragogiki w Polsce–narracja historyczna w perspektywie minionego stulecia
A Stopińska-Pająk
Edukacja Dorosłych 79 (2), 13-25, 2018
42018
Powrót do źródła–o pierwszym polskim podręczniku andragogiki
A Stopińska-Pająk
Rocznik Andragogiczny 2012, 63-78, 2012
42012
Biograficzne konteksty pierwszego polskiego podręcznika andragogiki
A Stopińska-Pająk
Edukacja Dorosłych, 2010
42010
Instytucjonalne formy edukacji dorosłych w Drugiej Rzeczypospolitej
E Sapia-Drewniak, A Stopińska-Pająk
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, 2001
42001
DoroDły w proceDie kDztałcenia
A Fabiś, B Cyboran
32009
Z tradycji polskiej teorii i praktyki andragogicznej
E Sapia-Drewniak, A Stopińska-Pająk
Wydawnictwo Adam Marszałek, 1997
31997
Świetlice w Województwie Śląskim w latach 1922-1939
A Stopińska-Pająk
Uniwersytet Śląski, 1983
31983
Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
A Stopińska-Pająk
Edukacja Dorosłych 81 (2), 111-125, 2019
22019
Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian: materiały z II Zjazdu Andragogicznego Toruń, 15.-16.05. 2013 r.
E Skibińska, H Solarczyk-Szwec, A Stopińska-Pająk
II Zjazd Andragogiczny, 2014
22014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20